22 Reacties

4 jaar geleden
Mijn borsten zijn ook zeer gevoelig en door de hormonen die ik moet nemen zeer veel gegroeid op een korte periode. Ik heb 2 zeer goedkope bh besteld op shein. Omdat ik het ook jammer vind om er nu voor een korte tijd erveel geld aan uit te geven. En moet zeggen ze zitten echt goed en geven veel steun.

4 jaar geleden
Mijn borsten werden vorige keer zoveel groter dat ik echt nieuwe moest kopen. Tip: koop gelijk voedingsbh's. Zitten lekker en heb je na de bevalling ook nog wat aan. Zolang je borstvoeding geeft zullen je oude bh's ook echt niet passen 🤣

4 jaar geleden
Reactie op Leslyendomi
Mijn borsten zijn ook zeer gevoelig en door de hormonen die ik moet nemen z ...
heb je dan dezelfde maat gekocht of echt een maat groter? en ik zag net dat Shein mijn maat niet heeft. ik kan alleen bij lingerie winkels terecht en als ik een maat groter wil kopen, 75G, dan zijn de prijzen ook echt niet leuk meer. maar jij denkt wel dat het de moeite waard is om te doen?

4 jaar geleden
Voor broeken verkopen ze trouwens een soort 'inzet-stukjes', kun je je gewone broeken blijven dragen, maar dan op een wat wijdere stand

4 jaar geleden
Doe jezelf alsjeblieft een plezier en koop een “wireless bra” (zonder beugel) van Uniqlo. Deze kun je online bestellen. Ik heb er verschillende van en ze zitten zo lekker dat ik nooit meer een beugel wil dragen. Ik slaap er zelfs soms mee 🙈

4 jaar geleden
https://www.uniqlo.com/eu/en/women/innerwear-and-loungewear/bras-and-underwear?quickView=432849
Jij kunt gewoon een 75/80 FGH nemen. Kan je nog wel even in groeien vermoed ik.

4 jaar geleden
Reactie op prinsesbelle
thanks, dit is echt een goede tip. ik ga zeker bestellen 😁

4 jaar geleden
Reactie op Irrie
thanks, dit is echt een goede tip. ik ga zeker bestellen 😁
Succes! Ik zie dat de Cotton bras nu voor spotgoedkoop in de sale staan. Volgens mij zijn dit dezelfde als in mijn link maar net ander materieel. 😊

4 jaar geleden
Hoi Irrie, dat je je zo opgeblazen voelt komt door je darmen, dat neemt nog wel af. Ik deed de vorige keren een haar elastiekje om mijn knoop van de broek. Dan zaten ze niet zo strak. Langer shirtje of trui oid eroverheen en je ziet er niets van. Een simpele goedkope oplossing, waar je in elk geval de eerste keer weekjes mee vooruit kan.

4 jaar geleden
Reactie op Gooze
Hoi Irrie, dat je je zo opgeblazen voelt komt door je darmen, dat neemt nog ...
fijn om te horen dat het nog afneemt, ik voel me zo'n ballon en als mijn broeken zo strak zitten voel ik mij daar weer misselijk door. de tip met elastiekje is ook zeker een goede, dank daarvoor. dat ga ik zeker uitproberen

4 jaar geleden
Reactie op Babymr
Heel herkenbaar, mijn borsten doen ook echt zeer. Ik heb zelf ook 80f ik he ...
wat naar voor je dat je zonder nu niet eens kan slapen. ik heb nu een nieuwe besteld en even kijken wat dat gaat doen. hopelijk is het een verademing. en sport bh kan ik inderdaad ook nog proberen

4 jaar geleden
Reactie op Irrie
ik welke maat heb je die gekocht? dezelfde maat die je hebt of ben je echt ...
Mijn gewone maat, die ik heb als ik niet zwanger ben. Die hoort goed te zijn bij voedingsbh's

4 jaar geleden
Bij bijv Hema heb je van die tussenstukjes voor de achtersluiting, dat scheelt al veel vind ik!