7 Reacties

4 jaar geleden

Hoihoi bibs spenen mag je niet uit koken omdat het natuur rubber is en moeten iedere 6 weken vervangen worden, ik wist dit eerst ook niet haha

4 jaar geleden

Spenen moet je over het algemeen elke 3 maanden ongeveer vervangen, heb je dat al gedaan?

4 jaar geleden

.

4 jaar geleden

Ik heb ook bibs spenen maar dit nog niet gehad. Ik kook ze ook alleen eerste keer voor gebruik uit daarna eigenlijk niet en spoel ik ze alleen af onder kokend water. Misschien dat uitkoken beter is hoor maar wellicht dat het daar mee te maken heeft? Meen ook dat je ze na 6 (?) weken het beste weer kunt vervangen.

4 jaar geleden

Reactie op kim8566

Ik heb ook bibs spenen maar dit nog niet gehad. Ik kook ze ook alleen eerst ...
O lees hierboven niet uitkoken, ga ik volgende keer ook anders aanpakken!

4 jaar geleden

Volgensmij is het zo omdat er geen bpa inzit dat ze daardoor sneller aan vervanging toe zijn. Zelf heb ik frigg spenen (zelfde idee) en ik had precies hetzelfde idd. Heb er ongeveer 3,5e maand mee gedaan.

4 jaar geleden

Wij hebben de bibs speen ivm spruw in het begin dagelijks uitgekookt. Hebben dit probleem niet niet gehad met de speen. Wel vervangen wij de speen +/- elke 6 weken (of raken de eerder kwijt of zo 馃槵). Vooral wanneer ze intensief worden gebruikt wordt dit aangeraden.