13 Reacties

één jaar geleden

Heb je al geprobeerd alles zelf te laten eten (wordt een rommel maar nemen we voor lief) was hier de omschakeling. Me twins wilde alles zelf doen.

één jaar geleden

Reactie op Rooosje

Heb je al geprobeerd alles zelf te laten eten (wordt een rommel maar nemen ...
Brood eet ie zelf maar gaat ook moeizaam. Hoe doe je dat met de groente dan? Hij kan nog helemaal niks met een lepel. Laat je het allemaal in grove stukken) ik ben gewend alles door elkaar teprakken😳 Mja nu heeft ie helemaal niks gehad dus ja

één jaar geleden

Hier ook een dame van 1.5 die sinds een week slechter eet. Vooral avondeten idd. Wij bieden dan nog wel iets aan. Vaak gaat een cracker er wel in. Ze heeft ook ineens dingen die ze niet meer eet terwijl ze die voorheen heel lekker vond. Wij denken dat er weer wat tanden en kiezen aankomen.

één jaar geleden

Reactie op Rojaemco

Brood eet ie zelf maar gaat ook moeizaam. Hoe doe je dat met de groente dan ...
Als het ver genoeg gekookt is, kan hij het gewoon kapot drukken in zijn mond. Ik zou gewoon eens sperziebonen, worteltjes ofzo proberen. Misschien eerst uit pot die zijn vaak zachter.

één jaar geleden

Hier krijgt ze een eigen vorkje en daar probeert ze zelf mee te eten en tussendoor eet ze ook van de vork die ik haar dan aanbied zo doen we het met het avond eten. Wij eten voornamelijk pasta’s of rijstgerechten en daar doe ik veel groentes in verwerken en dan eet ze het wel. Los groentes zonder kruiden enz dan wil ze er ook niks van weten. Drinkt je zoontje alleen maar diksap of ook gewoon water? Misschien door het zoete drinken wil hij geen andere (hartige) dingen meer?

één jaar geleden

Reactie op chann92

Hier krijgt ze een eigen vorkje en daar probeert ze zelf mee te eten en tus ...
Ik ga morgen ook proberen hem zelf telaten eten. We eten dan aardappel met broccoli misschien dan in grove stukken aanbieden. Vlees wil hij wel altijd🤷🏼‍♀️ Hij drinkt indd voornamelijk diksap, water houd ie niet van maar thee is misschien wel een optie

één jaar geleden

Reactie op Ang6

Hier ook een dame van 1.5 die sinds een week slechter eet. Vooral avondeten ...
Mijn zoontje heeft zo beetje alle tanden al een poosje😅

één jaar geleden

Hier ook een slechte eter.. en dat is al een tijdje zo. Soms eet ze goed en soms beland alles op de grond. Maar het zijn maar kleine porties die ze effectief eet. Haar melk voor voor het slapen gaan wil ze na 2 slokken ook niet meer. Maar als er een koek verschijnt dan eet ze wel.. ik maak me er niet echt zorgen over, ze is gezond en vrolijk. En ik denk dat het een fase is.. 😄

één jaar geleden

Reactie op Mommy_of_2

Hier ook een slechte eter.. en dat is al een tijdje zo. Soms eet ze goed en ...
Ja hier ook met indd lekkere dingen, zoals krieltjes of vlees dat eet ie wel maar daar kan je niet opleven😅

één jaar geleden

Reactie op Rojaemco

Brood eet ie zelf maar gaat ook moeizaam. Hoe doe je dat met de groente dan ...
Grote stukken en hap klare stukjes hier ging het na een week mega rommel ineens heel goed en ik gaf vanaf het begin een vork om te prikken en samen te prikken en in de mond doen. Dat hielp hier

één jaar geleden

Reactie op Rojaemco

Ik ga morgen ook proberen hem zelf telaten eten. We eten dan aardappel met ...
Ben benieuwd hoe het is gegaan! Zelf eten is hier altijd een hit, gewoon met de handen zelf in het mondje stoppen. Wat ze ook leuk vindt is dat ik het op haar vork prik, dat ik haar de vork geef en dan zelf de vork in haar mond laten doen. Zo wissel ik het een beetje af

één jaar geleden

Reactie op MC6

Ben benieuwd hoe het is gegaan! Zelf eten is hier altijd een hit, gewoon m ...
Dat ik hem niet eerder zelf heb laten eten😅 Worteltjes met aardappel is het geworden, oke veel wortel heeft ie niet gegeten maar hij heeft zijn aardappel wel op en allerfijnste hij was vrolijk🥳 Thnx voor de tip dames😄 Nu ga ik opzoek naar wat ergonomischer bestek😅

één jaar geleden

Reactie op Rojaemco

Dat ik hem niet eerder zelf heb laten eten😅 Worteltjes met aardappel is he ...
Wij hebben ook ergonomische bestek maar ze vind die te groot om in d'r mond te doen. Lekker met de handjes voor nu