27 Reacties
één jaar geleden
Ik heb dit ook! Hoe gaat het nu? Me kleine was/is een makkelijke slaapster, maar sinds de warme dagen wanneer ze naar bed moet huilen gillen en dan pas slapen. Normaal speelde ze nog in bed of “las” ze een boekje en dan sliep ze. Nu exht troosten. Klinkt heel erg, maar ben dit niet gewend van haar en ik krijg error. Ze kan er niks aandoen. Slaapregressie 23 maanden?
één jaar geleden
Hier ook wat onrust en gekrijs. Maar als we dan z'n beker met water brengen drinkt hij en wordt hij rustig.
Dus nu maar nachten met z'n beker in bed 😁
één jaar geleden
Ik had hier hetzelfde, behalve dat het echt geen drama is, maar hij gewoon niet slaapt tot een uur lang.
Ik heb net advies gekregen van een slaap expert op insta (zie mijn post van net uur geleden ‘Why?? Opeens later slapen’). Super lieve vrouw met handige tips die persoonlijk en snel reageert..
Zij liet me even realiseren dat het heel goed kan zijn dat omdat hij ouder wordt zijn wakkertijden dan natuurlijk ook langer zijn, dus simpelweg niet moe genoeg meer op datzelfde bed-tijdstip, en ook te lang middagdutje bij ons vermoedelijk. Kortom: het was altijd perfect in balans bij ons maar we liepen achter de feiten aan omdat hij natuurlijk ouder wordt en steeds minder slaap nodig heeft/langer wakker kan zijn tussendoor, en dus middagdutje wat we even iets gaan bijstellen..
één jaar geleden
Hoe gaat het hier met slapen? Hier is het nu al dagen totaal overstuur zodra ze naar bed gaat. Ik wacht het 5 a 10 minuutjes af, langer wil ik haar niet laten huilen. Meestal word het ook niet minder. Wat helpt tot nu toe is zeggen ga maar liggen en er dan bij blijven tot ze slaapt.
Ben dan meteen weer aan het doemdenken dat ze hier niet meer vanaf komt. Dus ik ben benieuwd hoe het met jullie kindjes gaat.
één jaar geleden
Reactie op SF
Hoe gaat het hier met slapen? Hier is het nu al dagen totaal overstuur zodr ...
Hier hetzelfde, als we hem wakker op bed leggen is het gelijk staan en huilen.. Nu sinds een weekje helpen we hem maar in slaap komen door eerst te knuffelen met hem en daarna slapend of heeeel moe weg te leggen. Dat werkt savonds voor nu het beste. Smiddags slaat ie nog wel eens het slaapje over nu. Normaal slaapt ie echt niet meer tegen ons aan... Ben benieuwd hoelang deze fase gaat duren 🥲