2 Reacties

6 maanden geleden

Ha mama, ik zie het nu pas, maar je had denk ik meer kans in de geboortegroep van je zoontje ipv deze, daar zijn misschien meer mensen die hun kindje hebben laten vaccineren voor rota. Hoe gaat t nu met m? Hoe kijk je erop terug? Denk je dat het aan het vaccin lag?

6 maanden geleden

Reactie op Meisjesmamma

Ha mama, ik zie het nu pas, maar je had denk ik meer kans in de geboortegro ...
Ja denk dat ik per ongeluk in deze groep heb gezet maar toch een topic in de andere groep ook gedaan. Ja, ik twijfel heel erg … aan de één kant leek alsof hij echt last van buikpijn had en huilde echt de hele dag door … aan de andere kant werd in het ziekenhuis gezegd dat het misschien aan zijn oren lag ze zagen een rode oortje (maar toch niet zeker of er aan lag want zoooo rood was het niet om zoveel pijn te veroorzaken en was maar 1 oor niet allebei) weet ik uit ervaring van mijn oudste dat oorpijn ook zo’n pijnlijk kan zijn. Alleen was hij op het moment van het vaccin zeggen niet verkouden of snotterig en meestal kwam bij mijn oudste een ooronteking tijden of vlak na een virus waarbij veel snot bleef zitten/ hoesten/ snotneus enz vandaar dat ik raar vond dat het aan zijn oren lag. Hij kreeg voor de zekerheid toch antibiotica voor zijn oortjes (welke ik na 5 dagen gestopt ben)