3 Reacties

9 maanden geleden

wij hebben zoiets wel meegemaakt maar met onze dochter. zij had toen geen bloed in de urine maar wel duidelijk bacterie dus kreeg ze gelukkig antibiotica. het heeft wel een aantal dagen geduurd vanaf het moment dat ze niet goed meer dronk en niet helemaal lekker was tot het punt dat ze echt huilde en niet kon stil zitten van de pijn🥺. en zij had trouwens geen koorts, 1 nacht 38 graden en dat was alles. dus daar zou ik niet perse op wachten. luister vooral naar je moeder gevoel zou ik zeggen, en als je het niet vertrouwd kan je nog een keer zijn urine opvangen en laten controleren bijvoorbeeld. heel veel sterkte 🌸

9 maanden geleden

Reactie op Bouboulicious

wij hebben zoiets wel meegemaakt maar met onze dochter. zij had toen geen b ...
Bedankt voor je reactie. Zagen ze een bacterie in haar urine toen? Ik kijk de nacht en morgen even aan , maar anders zit ik inderdaad weer bij de dokter. Het was zo zielig om hem zo te horen en te zien. Hij verkrampte helemaal in elkaar van de pijn. Hij heeft wel vorige week ook elke keer 38 gehad niet hoger. Er is toen ook naar zijn oren gekeken maar die zagen er goed uit. Wellicht heeft de temp van vorige week met nu te maken

9 maanden geleden

Reactie op bronswijk

Bedankt voor je reactie. Zagen ze een bacterie in haar urine toen? Ik kijk ...
ja ze had de poep bacterie in haar urine. we waren die week begonnen met zindelijk maken dus denk dat het daar niet helemaal goed ging. ik weet niet of de temperatuur van een week geleden ermee te maken kan hebben daar heb ik weinig kennis over. maar als hij zo verkrampt van de pijn dan moet er toch iets zijn? merk je ook dat het dus elke keer is als hij moet plassen? het is echt zielig voor die kleintjes, ze weten niet eens wat ze moeten zeggen🥺