30 Reacties

5 jaar geleden

Volgens mij is dit volkomen normaal! Maak je geen zorgen 馃尲

5 jaar geleden

Dit kan ind. Harde ontlasting kan het beschadigen. Je baarmoedermond is beter doorbloed. Zolang je geen krampen heb of menstruatie bloedingen, zou ik me geen zorgen maken!

5 jaar geleden

Misschien aambeien?

5 jaar geleden

Ik heb dit ook maakt je er onzeker en bang ik ben alleen zes weken en ik heb wel een beetje krampen maar komt en gaat ik heb het sinds gister avond

5 jaar geleden

Misschien aambeien?
Daar hoopte ik wel op maar het kwam toch helaas uit me poes 馃槀馃檲

5 jaar geleden

Ik raad aan bij twijfel sowieso een verloskundige of huisarts te bellen een extra controle kan nooit kwaad en geeft je als onzekere vrouw duidelijkheid.

5 jaar geleden

Reactie op Quispel80

Ik raad aan bij twijfel sowieso een verloskundige of huisarts te bellen een ...
Jaa ik ga zowieso morgen vroeg gelijk bellen

5 jaar geleden

Ik heb het ook!

5 jaar geleden

Reactie op Dignity88

Ik heb het ook!
Denk je bij je zelf dat dit wel goed zit ? Ik denk ergens kan geen kwaad maar ben ook altijd bang dat ik naief ben ofzo

5 jaar geleden

Reactie op Pr 1992

Denk je bij je zelf dat dit wel goed zit ? Ik denk ergens kan geen kwaad ma ...
Ik heb morgen de echo. Ik kan er niks over zeggen ik heb dit al vanaf het begin en idd alleen bij ontlasting. Maar ik heb dan echt heeeeel licht roze. Geen rood, dus kan bij mij miss wat anders zijn. Laat het je morgen weten!

5 jaar geleden

Reactie op Dignity88

Ik heb morgen de echo. Ik kan er niks over zeggen ik heb dit al vanaf het b ...
Is goed succes馃崁

5 jaar geleden

Ik herken dit! Gisteren half in paniek de verloskundige gebeld vanwege helderrood bloedverlies, weinig maar wel overduidelijk bloed. Gelukkig mocht ik direct langskomen en zagen we op de echo een kloppend hartje en was alles okee. Geen garantie voor verdere verloop, maar op dat moment loos alarm. Verloskundige stelde me nogmaals gerust dat matig bloedverlies vaker komt vanuit bv zwaar tellen, heftig niezen of hoesten of dus obstipatie. Dat laatste was het bij mij.... Bij twijfel zou ik altijd even bellen omdat je anders misschien onnodige zorgen blijft houden.

5 jaar geleden

Yes hier ook! Al een paar weken op en aan. Af en toe roze, soms wat roder en alleen met afvegen. Ik ben nu 7+4 en heb daardoor met 6+6 een echo gekregen. Gelukkig een heel mooi hartje gezien! Ook konden ze niet zien waar het vandaan komt op de echo. Wat goed nieuws is. Maar het kan voorkomen gaf mijn verloskundige aan. Waarschijnlijk heb ik een heel gevoelige baarmoedermond en die kan nu meer bloeden, omdat die heel doorbloed is nu. Zolang het niet meer wordt, met stolsels en geen krampen, hoef ik mij geen zorgen te maken. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer het wel.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook. Ik ben nu 6+1 en ik heb dit al sinds ik 4 weken zwanger was. Om de paar dagen lichtroze of bruin bloedverlies. Een keer na gemeenschap en een paar keer na ontlasting (ik heb behoorlijk last van obstipatie). Gisteravond ook weer lichtroze gehad en nu nog steeds wat bruin. Wij hebben dinsdag een vroege echo om te kijken of alles goed lijkt te zijn. Ik word er heel zenuwachtig van dat bloed steeds, maar ik hou mezelf voor dat het niks hoeft te zijn.

5 jaar geleden

Ik heb dit standaard ivm PDS, als je harde ontlasting heb dan kan je anus wel is scheuren. Niks om je zorgen over te maken! Geneest vaak snel (bij mij niet altijd omdat ik op en af harde ontlasting heb dus dan vaak het oude wondje weer open pers) ik heb wel een advies om vochtige wc doekjes te gebruiken. Het schuren van het papier kan juist t wondje weer open maken! Ik heb zelf speciaal spul dat ik moet smeren als ik naar de wc moet om het te verdoven en de genezing te bevorderen. Op recept van de huisarts en kan t veilig gebruiken tijdens de zwangerschap.

5 jaar geleden

Ik heb hier ook last van 馃槶 Bloed bij ontlasting en zo hard moeten persen he

5 jaar geleden

Reactie op Tulpen

Yes hier ook! Al een paar weken op en aan. Af en toe roze, soms wat roder e ...
Ok dat geeft mij weer een beetje hoop. Ik heb het al vanaf het begin op en aan..

5 jaar geleden

Ik heb er ook last van. Vorig weekend helder rood en nu af en toe bruinige afscheiding. Tegen mij werd gezegd zolang je geen buikpijn en meer bloed dan tijdens menstruatie moet je je geen zorgen maken.

5 jaar geleden

Is het bij jou inmiddels weg of heb je er nog last van?

5 jaar geleden

Is het bij jou inmiddels weg of heb je er nog last van?
Jaa gelukkig is het verder weg gebleven heb maandag alsnog wel gebeld voor de zekerheid en krijg morgen ochtend een echo om 9.15 dus spannend馃崁