11 Reacties
茅茅n jaar geleden
Komt het door de prik? Of mogelijk door de 15 -maanden sprong?
Dat denk ik eerder namelijk. Van de BMR kan ze wel ziekig/koortsig zijn, ze zeggen vaak 10 dagen na de prik.
Hier al weken een boze dreumes 馃ゲ
茅茅n jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Komt het door de prik? Of mogelijk door de 15 -maanden sprong?
Dat denk ik ...
Nee geen sprong vermoedden we, is nu dag 9 na de BMR prik en vaak tussen de 5 en 12 dagen krijgen ze koorts, voelen zich ziek en huilen veel. Daar herken ik het eerder in
茅茅n jaar geleden
Bij ons was ie ook 2x uitgesteld vanwege dubbele oorontsteking. Hier heeft hij de prikjes vorige week dinsdag gehad, maar ik vind het ook wel lastig.
Het weekend heeft ie 1 dag 11!!!! doorgelekte spuitluiers gehad. Heel veel huilen. Niet willen eten. Gaat nu weer stukken beter. Vaccinatie? Hoektanden? (Die zijn aan het duwen) een buikvirus? Ik heb geen idee....
Tips heb ik niet echt. Zetpil om eventueel te verlichten, maar dat doe je al. En voor de rest gewoon veel laten drinken. En hopen dat het weer snel overgaat馃
茅茅n jaar geleden
Reactie op -Vino-93
Bij ons was ie ook 2x uitgesteld vanwege dubbele oorontsteking. Hier heeft ...
Even een andere vraag dan hoor,
Je benoemd veel laten drinken ( mijn dochter had hierna ook spuitluiers ) mijn dochter heeft al vanaf 8 maanden oud altijd suikervrije ranja gehad of water met komkommer bijv. Erin gedronken.
Op het KDV geven ze haar dit niet. Hier krijg ze water, melk en afgekoelde thee met een smaakje. Maar dit lust ze dus niet dus drinkt ze daar byna niet. Het KDV is niet van plan dit aan te passen voor onze dochter, ook niet als ik dit zelf meegeeft. Heb jij/heeft iemand, hier ervaring mee??
茅茅n jaar geleden
Reactie op Fistchildinlove
Je benoemd veel laten drinken ( mijn docht ...
Leidinggevende bellen en situatie uitleggen. Lijkt me heel stug en raar als ze niet mee willen denken met je.
Ik snap dat niet iedereen z'n eigen drankje kan hebben maar in geval van diarree (kans op uitdroging) moet er toch een uitzondering gemaakt kunnen worden...
Of lekker heel de groep water met komkommer geven. Net zo gezond als koude thee
茅茅n jaar geleden
Je benoemd veel laten drinken ( mijn docht ...
Jeetje wat lastig idd! Ik weet dat ze bij ons zeiden dat we zijn drinkbeker niet meer mee hoeven te nemen, omdat jij daar uit een gewone beker drinkt. Wetende dat hij dat minder drinkt. Als hij thuis komt, drinkt hij dus heel veel. Tijdens het eten en in de avond nog een fles.
Misschien kun je daar idd met de mentor of leidinggevende contacteren en het uitleggen. Ook uitleggen dat je begrijpt dat niet ieder kind een ander drankje kan krijgen, maar komkommer en water? Zou moeten kunnen. En uitleggen dat jij je zorgen maakt over eventuele uitdroging door de diarree..... en daarnaast vragen of ze bij willen houden hoeveel ze drinkt, als ze dit allemaal niet willen geven? Kun je het zelf een beetje bijhouden. Of thuis 'oefenen' met afgekoelde thee met een smaakje?
Lastige situatie en kan me voorstellen dat jij je zorgen maakt! Ik hoop dat je iets hebt aan hierboven
茅茅n jaar geleden
Hoe gaat het inmiddels met het huilen?
Is het misschien iets om de oortjes te laten checken? Ik weet dat mijn zoontje bij beide keren oorontsteking geen koorts had. Maar hangerig en huilerig. Zoals ze kunnen zijn met vaccinatie of tanden?! Je zou het even uit kunnen sluiten?
茅茅n jaar geleden
Reactie op -Vino-93
Hoe gaat het inmiddels met het huilen?
Is het misschien iets om de oortje ...
Mijn dochter heeft al vanaf dat ze 8 maanden oud is keer op keer dubbele oorontsteking. Vandaag wederom naar de huisarts gegaan en weer een AB kuur gehad. Nu is het wel zo dat mijn dochter over 2 wrken geopereerd wordt, ze krijgt buisjes. Eerder is helaas geen plek... vandaag nog contact over gehad met de huisarts.
Voor nu op advies van de huisarts zetpil 240mg geven i.c.m. nurofen vanaf 3 maanden. Helaas is deze overal slecht of niet leverbaar maar vandaag was my lucky day en heb ik er een bij de etos kunnen bemachtigen. Sinds mn dochter deze vanavond om 18.00 beiden heeft gekregen plus haar AB, gaat het wel iets beter. Hopelijk kunnen we het zo redden tot aan de operatie.
Maar jeetje lieve mamas wat is dit soms zwaar 馃槬
茅茅n jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Leidinggevende bellen en situatie uitleggen. Lijkt me heel stug en raar als ...
Helaas is het KDV waar mijn dochter zit niet zo meegaand als 9 van de 10 andere KDV'en.. zie mijn vorige topic over KDV verzwijgd over hoe het gaat... hierin vertel ik hier meer over.
Hun hebben een bepaald beleid waar ze absoluut niet vanaf willen wijken, al gaat het tenkosten van een kindje zelf.. omgekeerde wereld noem ik het maar even. Gelukkig kan ze pwr 1 maart over naar een ander KDV
茅茅n jaar geleden
Mijn dochter heeft al vanaf dat ze 8 maanden oud is keer op keer dubbele oo ...
Jeetje dat meen je !!! Wat ontzettend pittig. En vooral pijnlijk voor je dochter馃槦 vanaf 8 mnd al aan het sukkelen met oorontstekingen...... ik hoop dat je het zo een beetje kan rekken tot de operatie. En ik ga duimen dat het verlichting gaat geven馃崁
Wij geven sinds de 2 AB kuren ook probiotica poeder. Wie weet wil je daar nog iets mee? Hoeft natuurlijk niet. Kan me voorstellen dat je soms met je handen in het haar zit!
Het is soms ook echt heel erg zwaar! Zeker zo op de manier馃様 heb met jullie te doen. Heel erg veel sterkte. En een dikke knuffel馃槝