14 Reacties
één jaar geleden
Wat een goede vraag! ;) Ik zoek hier ook nog inspiratie voor!
Heb je al bij Ikea gekeken? Bij de kindermeubels hebben ze op zich wel handige boekenkastjes.
Tot nu toe heb ik deze op nr1 staan, maar ik hoop nog iets leukers tegen te komen
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bergig-boekenkast-met-opbergruimte-wit-00472702/
één jaar geleden
Ja ben ik nu aan het kijken! Ik ben alleen zo'n pietlut die liever niet te veel kasten wil haha. We hebben ook al een keukentje, speelgoedkist, vrij groot dressoir en bijpassende grote buffetkast (cadeaus toen we het huis kochten, dus vriendlief gaat die nevernooit binnenkort weg willen doen... helaas 😜). Dus dat vind ik zo "veel kast" 😅. Ik heb nu zo'n draadstalen tijdschriftenrek staan, wat eigenlijk perfect is, alleen te klein voor het aantal boeken en onhandig omdat ze schuin gestapeld moeten worden.
één jaar geleden
Wij hebben van Ikea de ‘Eket’ serie nu in gebruik als boekenkastje voor onze dochter! Gewoon heel simpel met twee kubussen, maar doet zn werk 😊. Via Pinterest kan je ook meer inspiratie vinden.
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Vandaag dit gekocht
Op haar kamertje hebben we ook een plankje dus we rouleren dan gewoon. Verwacht dat hier zo’n 15 boekjes zichtbaar in kunnen