7 Reacties
één jaar geleden
Hier gek op boeken, maar dan ook echt álle boekjes. Ze heeft echt nooit rust in dr kont behalve met lezen.
Geluidenboekjes zoals Paco of kartonnen zoekboeken van Dikkie Dik of Nijntje heeft ze eindeloos plezier van en ze klimt op schoot om samen prentenboeken te lezen en ik lees dan gerust 2-3 verhalen. Ook dan wil ze bladzijden omslaan maar dat gaat (bijna) altijd goed 😊
één jaar geleden
Hier de hele dag boekjes, boekjes boekjes en nog eens boekjes. Dan komt ze er weer aan en drukt haar kontje in je schoot en daar gaan we weer 😅 kan de tekst inmiddels dromen, ook al gaat het haar met name voor het omslaan van de blz. De dikke kleine kartonnen boekjes kan ze altijd pakken. De andere staan hoog op de plank!
één jaar geleden
Reactie op F-8
Hier de hele dag boekjes, boekjes boekjes en nog eens boekjes. Dan komt ze ...
😂😂 precies dit!! Boekje aangeven, omdraaien en het kontje zit al op je schoot. Zo fijn en zo leuk. Heerlijk vind ik het.
Ons zoontje was echt vanaf baby slaapt geïnteresseerd in boekjes. Of hij het al bewust deed geen idee? Maar toen pakte hij al boekjes vast. Nu is het voornamelijk de kartonnen boekjes. Vooral leuk om de bladzijden om te slaan. En veel aanwijzen. Tekst lezen kom ik vaak niet eens aan, Jan ongeduld😂
De mooie nette prentenboeken, heb ik apart gelegd. Of die lezen we samen.
één jaar geleden
Reactie op F-8
Hier de hele dag boekjes, boekjes boekjes en nog eens boekjes. Dan komt ze ...
Haha, dat doet m'n zoontje ook. Hij zegt dan poep, wat in zijn taal toch echt boek betekent. Hij pakt het boek, geeft het aan mij en nestelt zich helemaal in mijn schoot. Vervolgens mag ik het boek voorlezen. Vaak wel meer dan 3x🙈
De kartonnen boekjes die ik bij de kringloop heb gehaald, mag hij altijd pakken. De overige boeken lezen we samen op schoot. En we gaan zeker iedere maand wel naar de bieb om flapjesboeken, geluidenboeken en weet ik wat halen
één jaar geleden
Reactie op Bovenbouwjuf
Haha, dat doet m'n zoontje ook. Hij zegt dan poep, wat in zijn taal toch ec ...
Dol op boekjes, tijdschriften, kranten. Kan gerust half uurtje druk zijn met een boekje. En andere momenten 5 seconden. Boekjes van kringloop of rommelmarkt Ijn ideaal. Mag hij alles mee. En aantal prentenboeken mag hij zelf lezen en de echt mooie doen we samen.
Was wel een uitdaging vandeweek op een verjaardag, snapte niet dat hij die atapel tijdschriften niet mocht ontleden behalve de krant ;-)