13 Reacties

3 jaar geleden

Onze dame (3mnd) laat met de dr Brown nog wel altijd een boertje maar inderdaad veel minder lucht meehappen

3 jaar geleden

Vaak wel, maar hier zeker niet altijd! Ik houd hem gewoon een paar minuten overeind en als hij dan niets doet, kan ik hem weer neerleggen als ik wil, maar goed, hier spuugt hij nooit en dat is niet voor iedereen hetzelfde. Maar die flessen, top!

VRIEND

3 jaar geleden

Bij de oudste zoon en nu ook de jongste de dr Brown flessen in gebruik. Zowel de oudste als nu de jongste toch boeren laten.

3 jaar geleden

Hier vergelijkbaar met de andere reacties: soms nog steeds een boertje, maar lijkt goed te werken. Vergelijkbaar met als ze aan de borst drinkt.

3 jaar geleden

Ik gebruikte hiervoor de difrax S fles, dat was een drama fles, er zaten zoveel luchtbellen in de fles... Gebruik nu alweer een behoorlijke poos de dr Brown options+ anti colic en ik vind ze ook heel fijn! Mijn dochter is nogal snel afgeleid tijdens t drinken en hapt daardoor meerdere keren aan waardoor ze zeker wel altijd nog een flinke boer laat. Wanneer ze een keer "normaal" drinkt is het een klein bescheiden boertje. Als er geen boertje komt, en je kleine moet alsnog boeren dan merk je dat vanzelf wel 😅

3 jaar geleden

Wij gebruiken ook de dr Brown fles en mevrouw laat nog steeds een flinke boer nadat ze klaar is. Ligt ook aan je kindje.

3 jaar geleden

Bij ons komt er 9 vd 10 keer ook nog een boertje met de dr brown! In elk geval veel vaker dan als hij aan de borst drinkt.

3 jaar geleden

Bij ons altijd boertje meerdere zelfs

3 jaar geleden

Gebruiken al sinds week 2 dr Brown (is nu 3 maandjes) en toch wel altijd flinke boertjes soms 1 grote en wat kleintjes erna of alleen 1x groot

3 jaar geleden

Wij gebruiken de de Brown al vanaf dag 1 dus ik heb geen ervaring met andere flessen maar hij laat bijna nooit een boertje eigenlijk. Er zit hem ook niks dwars en heeft bijna nooit krampjes gelukkig dus ik denk dat het ook per kind erg verschilt.

3 jaar geleden

Het is sowieso goed om na de fles proberen om een boertje te laten, tussendoor proberen we het soms ook even

3 jaar geleden

Wij gebruiken het ook vanaf het begin. En mijn kleintje laat 1 hele grote boer en een kleine erachter.

3 jaar geleden

Vanaf dag 1 dr Brown fles ! Rade het ziekenhuis ook aan. Ik stop 3x onder het drinken voor een boertje en als de fles leeg is, dit omdat hij nog wel is een mondje terug geeft en snel laat heeft van de hik ! Nu overgegaan naar speen fase 2 voor op de fles die mag vanaf 3 maanden en daar komt de melk wat makkelijker uit