13 Reacties

3 jaar geleden
Onze dame (3mnd) laat met de dr Brown nog wel altijd een boertje maar inderdaad veel minder lucht meehappen

3 jaar geleden
Hier vergelijkbaar met de andere reacties: soms nog steeds een boertje, maar lijkt goed te werken. Vergelijkbaar met als ze aan de borst drinkt.

3 jaar geleden
Ik gebruikte hiervoor de difrax S fles, dat was een drama fles, er zaten zoveel luchtbellen in de fles...
Gebruik nu alweer een behoorlijke poos de dr Brown options+ anti colic en ik vind ze ook heel fijn! Mijn dochter is nogal snel afgeleid tijdens t drinken en hapt daardoor meerdere keren aan waardoor ze zeker wel altijd nog een flinke boer laat. Wanneer ze een keer "normaal" drinkt is het een klein bescheiden boertje.
Als er geen boertje komt, en je kleine moet alsnog boeren dan merk je dat vanzelf wel 😅

3 jaar geleden
Wij gebruiken ook de dr Brown fles en mevrouw laat nog steeds een flinke boer nadat ze klaar is. Ligt ook aan je kindje.

3 jaar geleden
Vanaf dag 1 dr Brown fles ! Rade het ziekenhuis ook aan. Ik stop 3x onder het drinken voor een boertje en als de fles leeg is, dit omdat hij nog wel is een mondje terug geeft en snel laat heeft van de hik ! Nu overgegaan naar speen fase 2 voor op de fles die mag vanaf 3 maanden en daar komt de melk wat makkelijker uit