Hey allemaal..
Sinds een paar weekjes kan mijn zoontje uit de winkelkar klimmen. Dit doet hij ook heel graag en wil er dan ook niet meer in. Een broodje wil af en toe nog helpen. Zolang hij rustig is dan zijn de mensen in de winkel echt heel lief en leuk maar zodra mijn zoontje ook maar iets een kikje geeft of boos wordt lopen ze bijna chagerijnig en beoordelend langs me heen.
Vanochtend had ik hem zijn eigen karretje gegeven en hebben we een paar kleine dingetjes gehaald. Dit ging goed in de winkel totdat we in de rij moesten staan bij de kassa. Weer heel wat boze gezichten naar mij toe.
Even later kom ik een andere winkel uitlopen met mijn zoontje in mijn armen en spulletjes vast en er viel wat op de grond. Zelf zou ik een moeder helpen als dat gebeurd ipv er langs heen lopen en doen alsof ik het niet zie of staren maar dit gebeurde natuurlijk niet. Ze liepen er gewoon langs.
Ik vroeg mij af of jullie dit soort dingen ook voelen of meemaken en wat jullie zelf zouden doen als jullie een moeder zien waarbij dit gebeurd?