4 Reacties

één jaar geleden

Mijn tante had dit wel eens, volgens mij was de laatste keer nadat ze al vijf jaar geleden was gestopt met bv. Dat was een borstontsteking waarvoor ze antibiotica kreeg en toen was het gauw over. Hopelijk kan de huisarts je verder helpen of neem mischien contact op met een lactatiekundige.

één jaar geleden

Reactie op Bosje02

Mijn tante had dit wel eens, volgens mij was de laatste keer nadat ze al vi ...
Jeetje zo lang later … het is zo opvallend dat de pijn die ik nu voel lijkt heel veel op de pijn die ik toen voelde. Mijn tepel ziet er ook geïrriteerd uit en ik geef al langer dan een jaar geen borstvoeding. Ik ben vandaag naar de ha gegaan en krijg een echo en mamografie over 2 weken, hopelijk kom daar niets slechts uit en is met een ab kuur zoals bij je tante gauw weg.

één jaar geleden

Hoihoi, ik heb toevallig 2 weken geleden een mammografie laten maken, ook vanwege een pijnlijke linkerborst. Er zit geen knobbeltje ofzo, maar hij doet regelmatig pijn, vooral aan de buitenkant, en de structuur is ook ander dan de rechter; minder soepel. De huisarts gaf al aan dat het hormonaal kan zijn en dat ze dat vaker zien bij vrouwen die borstvoeding hebben gegeven, ook langer geleden. Laatst dus een mammografie gehad, en ja hoor, niks op te zien. Die man zei precies hetzelfde, het is gewoon een soort lichte ontsteking. Ik ben iig flink gerust gesteld, hopelijk helpt het jou ook! En als je twijfelt, gewoon even laten checken ook xx

één jaar geleden

Reactie op MilouDaal

Hoihoi, ik heb toevallig 2 weken geleden een mammografie laten maken, ook v ...
Fijn om te horen dat het niets was! Heb je iets ervoor gekregen tegen de ontsteking ?. Ik krijg volgende week mammografie en echo 🙏🏻 hopelijk ook niets.