9 Reacties

één jaar geleden

Nee helaas, Vind wel super knap van je ❤️.

één jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Nee helaas, Vind wel super knap van je ❤️.
Wat lief dankjewel !🫶🏽

één jaar geleden

Ja! Hier wordt ze meestal nog één keer per nacht wakker, maar er zijn ook nachten dat ze doorslaapt (nog niet zo lang hoor..). Overdag komt ze ook nog vrij vaak: "melkje, melkje?" De laatste tijd zeg ik wel eens dat het op slot zit, of dat het na deze keer drinken even op slot gaat, als ze voor de zoveelste keer weer komt. En dat lijkt wel te werken, overdag dan. Tegen haar broer zegt ze dan "Op slot!" en wijst dan naar mij. Ik kan mij voorstellen dat je vermoeid bent, 5/6 keer per nacht wakker is zwaar! Slaapt ze bij jou in de buurt?

één jaar geleden

Reactie op Nootje25

Ja! Hier wordt ze meestal nog één keer per nacht wakker, maar er zijn ook n ...
Jaa we slapen samen misschien is dat het probleem 🙈

één jaar geleden

Reactie op kimmiex

Dat zou kunnen, hier slaapt ze op haar eigen kamer.

één jaar geleden

Hier nog ochtend en avond en 1 a 2x p.week snachts. Nog even t winterseizoen door en dan ben ik er wel klaar mee. Slaapt gelukkig sinds een maand een stuk beter.

één jaar geleden

Tip! Laat je partner eruit gaan snachts. Dan is het makkelijker afbouwen. Heeft hier destijds wel geholpen met afbouwen van de nachten

één jaar geleden

Dat doe je heel goed, maar het lijkt me wel zwaar zo vaak per nacht. Ik geef ook nog steeds bv en mijn dochter is vorige week twee geworden ze. Ze drinkt nog ongeveer zes keer op een dag, maar ik beperk het wel als we op pad zijn, gezien ik het niet erg prettig vind als ze me overal probeert uit te kleden😅 en dan haalt ze dat later alx nog in. Gelukkig slaapt ze al een tijd door.

één jaar geleden

Reactie op kimmiex

Ik slaap overdag wel samen en dan slaapt ze altijd het liefst aan mijn borst en drinkt dan continu, in de avond slapen we apart.