5 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Lieke99
Je kan ook een zelftest doen geloof ik, bij de drogist? Ben even vergeten h ...
Ja dat dacht ik ook maar vind belachelijk dat de huisarts daar zo moeilijk over doet. Ze zei dat ze niet ging testen want het was nog allemaal te pril daar maar vervolgens heb ik 2 weken geleden een uitstrijkje gehad van de gynaecoloog voor de pap virus dus ik volg het gewoon niet meer weet niet waar ik aan moet geloven 🤷🏻♀️
5 jaar geleden
Ik heb dit precies hetzelfde. Ook urine ingeleverd + kweek maar geen bacterie te zien. Blijf nu inderdaad maar onderhouden met cranberry pillen + puur cranberry sap. Als het blijft dan ga ik woensdag even met de vk bellen. Misschien voor jou ook een idee?
5 jaar geleden
Als jij wil dat ze iets op kweek zetten heb je daar toch recht op 🤷🏼♀️
Ik heb van m’n moeder geleerd dat je voor jezelf moet opkomen, dat zij zwanger was van m’n oudste broer liet ze over zichzelf heen lopen door de vk en ha en uiteindelijk bleek er vanalles mis te zijn... (uiteindelijk is m’n broer super gezond) ik hou dat altijd in mijn achterhoofd want vond het altijd heftig als ze er over vertelde
Het is jouw lichaam en jij bent zwanger. Zolang jij geen vrede hebt met de uitslag moet je blijven pushen 💪🏻
Bij mij hebben ze het ook op kweek gezet en bleek ik vaginose te hebben. Net een kuur van een week afgerond en hoop ik er vanaf te zijn!
5 jaar geleden
Reactie op PuckB
Als jij wil dat ze iets op kweek zetten heb je daar toch recht op 🤷🏼♀️
I ...
Ja precies helemaal gelijk, ze hebben urine op kweek gezet maar
Om te kijken voor blaasontsteking wat niet leek te zijn maar blijf toch symptomen houden, op vaginose wilde ze niet testen want “het gaat vanzelf over”. Ik ga morgen bellen en eisen op een vaginose en schimmel test en dan hang af aan mij of ik wil wachten totdat het vanzelf over gaat of dat ik een kuurtje voor wil lijkt me. Het is zoals je zegt mijn lichaam en mijn baby in de spel.