13 Reacties
3 jaar geleden
Helaas staat bijna overal op het etiket, kan sporen bevatten van melk.. kom nu uit op het glutenvrije brood..
3 jaar geleden
Als je bij de bakker na vraag doet dan zijn er broden die op basis van water gemaakt zijn. Meestal zijn dit volkoren en tarwebroden.
3 jaar geleden
Reactie op Familievan6.
Helaas staat bijna overal op het etiket, kan sporen bevatten van melk.. kom ...
Ik ben glutenintolerant. Op veel dingen staat: kan sporen bevatten van... dit komt omdat fabrikanten zich in willen dekken en geen claims willen. In de meeste gevallen kan het dus wel gegeten worden.
Indien je kleine van alles ziek wordt, dan kun je online misschien verder komen. In principe mag brood namelijk gegeten worden bij een koemelkallergie.
3 jaar geleden
Reactie op Thamar92
Ik ben glutenintolerant. Op veel dingen staat: kan sporen bevatten van... d ...
Ja dat klopt. Hij blijft helaas sommige klachten houden, dus moeten nu alles schrappen waar eventueel sporen in “kunnen” zitten …
3 jaar geleden
Als je bij de bakker na vraag doet dan zijn er broden die op basis van wate ...
Wij gebruiken ook tarwebrood, maar dan wel van de bakker uit de supermarkt, zodat er een etiket op zit en we kunnen controleren of er geen wei of zo in zit.
Er staat idd wel op dat er in de bakkerij allergenen voorkomen…
3 jaar geleden
Reactie op Familievan6.
Helaas staat bijna overal op het etiket, kan sporen bevatten van melk.. kom ...
Ik heb coeliakie, dus glutenintollerant. Ik heb mijn dochter eerst ook enkel glutenvrij brood gegeven ivm haar kma. Gevolg nu we brood met gluten hebben gevonden bij jumbo zonder melk is dat ze dat niet wil weten en eigenlijk een voorkeur heeft glutenvrij. En ik haal het met liefde maar dit is niet de bedoeling want onnodig glutenvrij is niet gezond
3 jaar geleden
Reactie op Thamar92
Wat voor klachten heeft je kindje?
Hij blijft hoesten en z’n darmen wisselen nog te erg.
3 jaar geleden
Ik heb coeliakie, dus glutenintollerant. Ik heb mijn dochter eerst ook enke ...
Ik heb brood gevonden bij de bakker! Dit is op waterbasis 😊