Hier vaak smeerkaas, kruidenkaas, soms leverworst en ik heb ontdekt dat ze rundvleessalade op brood heel erg lekker vindt. Toen ze slecht brood at, deed ik ook weleens knijpfruit op haar brood. Succes!
Banaan, avocado of gepureerd/ geprakt fruit zoals bessen, bramen, aardbeien enz. Mijn dochter vind wentelteefjes en bananen pannenkoeken ook erg lekker.
Kindersmeerkaas, maar hier is vooral de zonnatura groente spreads een hit en dan met name de paprika en de spinazie variant. Soms ook plantaardige boter met kipfilet
Appelstroop, gestampte muisjes, jam, pindakaas, soms choco pasta, smeerkaas la vache qui rit, broodje soms in soep gedoopt wat wij dan zelf eten..
Dit krijgt onze kleine allemaal.
Geprakt fruit of een avocado op brood moet je bij mij echt niet aankomen... 🙈 Sorry. Maar dat eten wij zelf ook niet.
Gewoon normaal en met mate. 😅
Ieder heeft een eigen "normaal"😅. Wij eten veel groente en fruit, ik werd altijd voor konijn uitgemaakt op mijn werk 😉. Voor ons is daarom geen extra moeite om dit zo te doen, want het wordt toch wel door ons gegeten anders.
Honing kan toch nog als “gevaarlijk” bestempeld worden voor de kleintjes? Of gebruik je koninginnen galei?
Soms gebruik ik honing in sauzen maar durf het mn zoontje toch nog niet aan te bieden.. 🙈 vandaar mn vraag haha