22 Reacties

3 jaar geleden

Smeerkaas zit echt vol met zout, zou ik niet doen. Appelstroop, groente/ fruitspread.

3 jaar geleden

Wil ze de brood zo wel? Mijn cb zei dat daar niks mis mee is

3 jaar geleden

Reactie op Lou1986

Wil ze de brood zo wel? Mijn cb zei dat daar niks mis mee is
Droog brood soms wilt ze dat wel, maar niet altijd

3 jaar geleden

Rondele (geitensmeerkaas) vind ze bij ons erg lekker. En de laatste hapjes brood krijgt ze er nog een beetje jam op

3 jaar geleden

Wij doen tot nu toe alleen plantaardige boter, 100% pindakaas of avocado. Soms kipfilet op de boter

3 jaar geleden

Er is kids-smeerkaas van Eru. Is zoutloos. Krijgt ons zoontje af en toe en hij vindt het heerlijk

3 jaar geleden

Humus of muhamarra (paprika salade mix met walnoten, je hebt van “maza” kant en klare evt) zijn hier ook een succes.

3 jaar geleden

Hummus, cottage cheese, avocado, banaan

3 jaar geleden

Hier vaak smeerkaas, kruidenkaas, soms leverworst en ik heb ontdekt dat ze rundvleessalade op brood heel erg lekker vindt. Toen ze slecht brood at, deed ik ook weleens knijpfruit op haar brood. Succes!

3 jaar geleden

Kindersmeerkaas, honing, hummus

3 jaar geleden

Hier is het vaak wisselen tussen zuivelspread (met bieslook smaak eventueel), sandwichspread komkommer versie, fruitspread, vegetarische Pathe!

3 jaar geleden

Banaan, avocado of gepureerd/ geprakt fruit zoals bessen, bramen, aardbeien enz. Mijn dochter vind wentelteefjes en bananen pannenkoeken ook erg lekker.

3 jaar geleden

Kindersmeerkaas, maar hier is vooral de zonnatura groente spreads een hit en dan met name de paprika en de spinazie variant. Soms ook plantaardige boter met kipfilet

3 jaar geleden

Reactie op Tulpen

Kindersmeerkaas, maar hier is vooral de zonnatura groente spreads een hit e ...
Oh wat grappig! Hier wordt de groentespread juist uitgespuugd

3 jaar geleden

Appelstroop, gestampte muisjes, jam, pindakaas, soms choco pasta, smeerkaas la vache qui rit, broodje soms in soep gedoopt wat wij dan zelf eten.. Dit krijgt onze kleine allemaal. Geprakt fruit of een avocado op brood moet je bij mij echt niet aankomen... 🙈 Sorry. Maar dat eten wij zelf ook niet. Gewoon normaal en met mate. 😅

3 jaar geleden

Reactie op Momslife

Appelstroop, gestampte muisjes, jam, pindakaas, soms choco pasta, smeerkaas ...
Ieder heeft een eigen "normaal"😅. Wij eten veel groente en fruit, ik werd altijd voor konijn uitgemaakt op mijn werk 😉. Voor ons is daarom geen extra moeite om dit zo te doen, want het wordt toch wel door ons gegeten anders.

3 jaar geleden

Reactie op Bosje02

Ieder heeft een eigen "normaal"😅. Wij eten veel groente en fruit, ik werd ...
Klopt hoor... Ik ben het met je eens. Hier ook veel groente en fruit over de gehele dag 😅😜👌🏼

3 jaar geleden

Reactie op Ang6

Kindersmeerkaas, honing, hummus
Honing kan toch nog als “gevaarlijk” bestempeld worden voor de kleintjes? Of gebruik je koninginnen galei? Soms gebruik ik honing in sauzen maar durf het mn zoontje toch nog niet aan te bieden.. 🙈 vandaar mn vraag haha

3 jaar geleden

Reactie op Smoezie

Honing kan toch nog als “gevaarlijk” bestempeld worden voor de kleintjes? O ...
Is inderdaad het advies tot 1 jaar. Ik heb het ook nog niet gegeven, wacht persoonlijk liever iets te lang

3 jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Is inderdaad het advies tot 1 jaar. Ik heb het ook nog niet gegeven, wacht ...
Ja het gaat ook tegen mijn gevoel in alsnog, en aangezien hij nu toch geen zoete smaak kent mist hij ook niks.