9 Reacties

3 jaar geleden

Huren zag ik ook als optie, maar voor een maandje vaak 70 euro. De prijs is alleen lager bij een half jaar huren. En ik denk dat we er beter 1 kunnen aanschaffen aangezien hij nog wel een tijdje erin kan zitten? We hebben nu ons bugaboo met fijne buggy,maar dit is toch wat onhandig voor vakantie. Vandaar dat we een compacte betaalbare willen.

3 jaar geleden

Dit wilde ik eerst ook kopen maar ik had nog een paraplu buggy van m'n nichtje en die meegenomen naar Egypte. Mag tot het moment dat je het vliegtuig instapt bij je blijven en krijg je bij bagage weer terug. Dat is eigenlijk hetzelfde als dat je hem zelf meeneemt in het vliegtuig. Die buggy van mij kan ook echt helemaal plat en zulk soort buggy's zijn stukke goedkoper. đŸ€­ ik dacht vind ik het niks dan schaf ik alsnog een easywalker miley aan maar eigenlijk is dit gewoon prima en alles wat je nodig hebt. đŸ€—

3 jaar geleden

Luxere paraplu buggy van de prenatal bevalt echt super, ging echt perfect met vliegen ook! Je sjouwt al genoeg het vliegtuig in dus beter dat ze hem voor je bij de bagage doen 😋

3 jaar geleden

https://www.babypark.nl/cam-compass-buggy.html?color=3890 Deze hebben wij een tijdje geleden gekocht! Alleen hebben we deze wel weer verkocht, omdat we toch een andere helaas duurdere hebben moeten kopen, puur omdat we beide 1.80 + zijn en we hierdoor tegen de buggy lopen en we toch meer gebruik maak van de buggy dan van te voren gedacht (mee in bakfiets). Als we hem alleen nodig zouden zijn voor vakantie is het echt een prima buggy. Hij heeft precies wat we belangrijk vinden voor een buggy. Zitten ook hele handige accessoires bij! Regenhoes, muskieten net. Hij kan heel handig als trolley, hele grote zonnekap, volledige ligstand, bij ligstand ook nog extra ventilatie opties, heel licht en compact, handbagage vliegtuig enz.

3 jaar geleden

Wauw wat een goede tip!

3 jaar geleden

Wij hebben een joie pact reisbuggy gekocht en is echt i-de-aal! Hij kan bijna helemaal plat, weegt slechts 6kg en mochten hem heen en terugreis gewoon mee in de cabine. Zitten ook adapters voor de maxicosi, een regenhoes en een zak (mocht ie toch in het ruim moeten). Klikt ook makkelijk in en uit. En iets van 150 euro, misschien op marktplaats te vinden? Keken eerst naar de joolz air maar dat vond ik prijskwaliteit echt niet zo goed.

3 jaar geleden

Hoe bedoel je tegen de buggy lopen?

3 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/onderweg/buggys/prenatal-compact-buggy-139408.html Wij hebben deze. Kan helemaal plat en geen idee of ie mee kan in t ruim zelf. Wij hebben m achtergelaten voor de ingang, want er was toch geen plek en tijdens het vliegen kon ik m toch niet gebruiken. 😁

3 jaar geleden

Reactie op babyboyben

Hoe bedoel je tegen de buggy lopen?
Tegen dat balkje (met rem) tussen de achterwielen. Het lukte wel hoor, maar met name m’n vriend had er last van. Er zijn weinig buggy’s die dat balkje “hoger” hebben. We hebben nu de dubatti, maar dan zit je in een andere prijsklasse.