7 Reacties

één jaar geleden

Heee, bij Tui mag er helemaal geen buggy mee in de vakken boven je hoofd. Bij Transavia wel. Ik heb de maxi cosi lara2 en die mocht wel met transavia mee maar tui niet. Dan moet je hem alsnog bij de gate afgeven. Wat ook geen probleem is 🥰

één jaar geleden

Wij zijn afgelopen juni met Tui gegaan. Onze Hamilton S1 buggy (ongeveer 7kg) mocht mee tot aan de gate. Toen in de bijbehorende zak afgegeven. Deze na de vlucht opgehaald bij de band 'bijzondere bagage'.

één jaar geleden

Wij zijn met Tui geweest en tot aan de gate mag je kosteloos een inklapbare buggy meenemen. We hadden een goedkope tweedehands Chicco Liteway aangeschaft. Deze kan ook in ligstand en dat vond ik wel echt een must voor dagjes weg.

één jaar geleden

Afmetingen kijken ze overigens echt niet precies naar denk ik. Inklapbaar is oké!

één jaar geleden

Reactie op Laurieee

Afmetingen kijken ze overigens echt niet precies naar denk ik. Inklapbaar i ...
Oké raar, op de site staat namelijk wel als de wagen de volgende afmetingen heeft mag deze als handbagage. Dan zou ik nog wel een duurdere wagen durven te halen maar als hij gewoon het ruim in moet ga ik toch liever voor een goedkope 2ehandse🙈

één jaar geleden

Wij reizen altijd met onze Hamilton buggy en mogen hem altijd in de bagagevakken doen (met een beetje bravoure, anders moet je hem vaak inchecken)

één jaar geleden

Cybex heeft er 1 die je mega klein kan maken! Weet alleen de naam niet