20 Reacties
5 jaar geleden
Ja zelfde hier ook. Ik was met 3,5 week al naar de huisarts vanwege pijn in mn buik/lies/bekken. Moest een dag later een zwangerschapstest doen van de HA en bleek zwanger te zijn (gepland :)). Maar heb nog steeds dagelijk last van een soort kramp in mn onderbuik en nu ook weer wat steken. Zit nu op 4+6 weken. Ik ga er vanuit dat dit erbij hoort :)
5 jaar geleden
Reactie op Melissa-89
Ja zelfde hier ook. Ik was met 3,5 week al naar de huisarts vanwege pijn in ...
Allereerst gefeliciteerd! Ja ik had dat ook, dacht dat ik alweer ongesteld moest worden maar toen zag ik tot mijn grote verbazing een licht streepje! Super blij natuurlijk maarja wel spannend.. het lijkt bij mij ook meer links te zitten ofzo. Soms krampt het wat meer soms wat minder. 16 februari eerste echo, hoop dan goed nieuws te horen dan ben ik al meer gerust gesteld denk ik馃き
5 jaar geleden
Hoi!
Ik kan alleen zeggen dat ik ook lage buikpijn en rugpijn heb. Het voelt een beetje als het begin van ongesteldheidspijn.
Ik ben morgen 4 dagen nod en ga testen. Vooral omdat mijn vriend niet kan wachten. Ik merk zelf ook wat kleine andere klachten en heb het idee dat zolang ik die dingen voel er iets gebeurt en dat voelt goed. Ik zou ook best een uitblijvende ongesteldheid kunnen afwachten.
Ik kan mij voorstellen dat het zo spannend is als het al eens mis is gegaan maar misschien helpt mijn mindset een klein beetje om ook te genieten van de kleine dingen die je in je lichaam al voelt馃槉馃槍
5 jaar geleden
Hier ook! Al vanaf maandag het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Echt zo een typische pijn welke ik altijd heb. Ik zou eigenlijk vrijdag ongesteld moeten worden, maar dat gebeurde niet. Zaterdag positieve test met een dikke, duidelijke streep. Heb nog steeds het gevoel elk moment ongesteld te kunnen worden. Wordt er niet goed van hahaha ik hoop snel een verloskundige te spreken om een afspraak in te kunnen plannen. Lees ook graag wat andere ervaren...
5 jaar geleden
Hoi dames, hier ook een aantal positieve testen. Volgens bloedtest huisarts 3-4 weken. HCG 14, sinds gister ook menstruatie achtige krampjes en licht bloedverlies.. ik hoop op een innestelingsbloeding... Eerste zwangerschap 馃様 dinsdag terug bloed laten trekken. Op hoop van zegen x
5 jaar geleden
Reactie op Ayla_1994
Hier ook! Al vanaf maandag het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Echt z ...
Ja is een heel vervelend gevoel, heel onzeker natuurlijk. Maar de verloskundige geeft aan dat het erbij kan horen, online lees ik het ook overal dus ga er maar vanuit dat het goed zal gaan馃馃徎
5 jaar geleden
Mijn verloskundige zegt juist als je vragen hebt ons bellen en NIET gaan googlen!
5 jaar geleden
Reactie op buzzybee
Hey Melisa96, HCG- waarde 14? Dat is wel heel weinig...
I know, ovulatie was pas de 15/16de, dus het is nog heel pril zei de dokter, nu afwachten tot dinsdagavond of het mooi oploopt