18 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Bjw94
Een keukentje? Hier was ze afgelopen week jarig en ze heeft duplo, puzzeltj ...
Keukentje heeft ze paar maandjes geleden gekregen, wordt helaas nog niet echt mee gespeeld...
Duplo zit ik inderdaad voor te kijken en dat tafeltje is ook een leuk idee! Dankje🥰
één jaar geleden
Reactie op Jessiicaa
Keukentje heeft ze paar maandjes geleden gekregen, wordt helaas nog niet ec ...
Dit is het tafeltje, super simpel en goedkoop! Wij hebben trouwens ook een keukentje (al gegeven toen ze 1 werd), ze speelt er af en aan mee. Soms heel veel en dan weer een tijdje niets. Nieuwe spullen voor in het keukentje zouden het nog interessanter kunnen maken
één jaar geleden
Mijn dochter heeft op haar verjaardag een keuken, buggy voor de pop, boekjes van nijntje, Electro van nijntje, ik leer vormen en kleuren en een theeset van vtech gekregen.
Zaterdag krijgt ze nog een boek en een step.
Vooral de keuken, buggy en theeset vallen goed in de smaak
één jaar geleden
Onze dochter heeft vorige maand al een loopfietsje gekregen maar krijgt ook nog deze voor auto's. Ze is heel erg van toet toet naar auto's en traktors😂
Ook leuk voor papa om mee te spelen!
één jaar geleden
Ik ben inkopen voor 5 dec aan het doen en ik ben even benieuwd of iemand al een babyborn pop voor zijn kindje heeft gekocht en of dit het geld al waard is?
één jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Ik ben inkopen voor 5 dec aan het doen en ik ben even benieuwd of iemand al ...
Ja! M’n dochter had 2 “neppe” poppen, keek ze niet zoveel naar om. Sinds ze de babyborn heeft speelt ze er heel veel mee, en die andere kijkt ze niet meer naar om, hele dag sleept ze met de babyborn pop!
één jaar geleden
Zie dat een aantal van jullie baby born pop heeft gekocht. Welke pop precies? Er zijn zoveel opties🙈
één jaar geleden
Reactie op Happymom2020
Zie dat een aantal van jullie baby born pop heeft gekocht. Welke pop precie ...
Ik heb deze gekocht :)