5 Reacties

4 jaar geleden

Volg!!

4 jaar geleden

Bijt ring Mooie hydrofiele doeken Swaddels Specifieke kleertjes die je nog wilt hebben. Eerste schoentjes/slofjes Armbandje Doosje voor 1e haarlokje/tandje Baby's 1e jaar ( invulboek ) Leuke voorleesboekjes

4 jaar geleden

Kijk maar op lijstje.nl/kleinstekuipers Daar staan al mijn ideeen... maar dit is mijn 3de kindje... dus een heleboel dingen heb ik al

4 jaar geleden

https://www.lijstje.nl/maurienthomas dit is ons lijstje. Heb aan het begin van de zwangerschap hier al een lijstje gemaakt. Al aardig wat cadeautjes gekregen die hier op stonden. Ik haal het dan weg als ik iets heb gekocht of gekregen. Werkt heel fijn zo weten de mensen ook ongeveer wat je graag wilt krijgen

4 jaar geleden

Wij hebben bewust bepaalde dingen nog niet gekocht zoals de boxmobiel, babygym. Deze krijgen we van een vriendengroep. Verder staat op het lijstje Wobbel Fietsstoeltje Puckababy slaapzak Peuterpraatboek Voorleesboeken Speelgoed Muziekhanger. Er staan bewust wat grotere dingen op, omdat de vriendengroepen samen een cadeau geven. En dan kunnen e altijd nog kiezen.