5 Reacties
4 jaar geleden
Je kan het via pakske de site laten maken. allerlei verschillende winkels die er bestaan en kiezen wat je erop zet van welke winkel.😊 denk dat dit het beste zal werken voor je. 😊 ikzelf ben van België en heb dit inde winkel paradisio laten maken maar daar heb je niet veel aan.🙊
4 jaar geleden
www.lijstje.nl
Ik heb daar een persoonlijk cadeau lijstje gemaakt met dingen die wij graag willen aanschaffen voor de kleine. Kunt er de link van de website plus de prijs erbij zetten. Veel vult die al automatisch in waar je het kunt kopen. De lijst kun je via email of WhatsApp delen met familie en vrienden. Ik vind het heel fijn werken. Heb al aardig wat cadeautjes gekregen die ook op die lijst stonden. Mensen kunnen ook afvinken als ze wat hebben gekocht zodat je het niet dubbel krijgt
4 jaar geleden
Ik doe mijn lijst ook via pakske.be. Héél handig. Je kan ook kiezen of mensen gewoon bijleggen of het zelf aankopen en afgeven. Je kan je favorieten aanduiden etc. Wij hebben bv al redelijk wat op voorhand gekocht en dit ook op de lijst gezet, zodat mensen dit nog kunnen sponsoren. En nog een leuke: wij zetten de QR-code op ons geboortekaartje! Lekker handig.
4 jaar geleden
Wij maken een lijstje via verlanglijstje.eu
Kan je gewoon linkjes opzetten van webshops. Willen mensen lokaal kopen dan strepen ze het ook maar af en halen het bij bijv de hema om de hoek. Maar dan hebben ze wel cadeau tips