20 Reacties

5 jaar geleden

Ik doe ze eigenlijk met het avond eten erin hihi. Ochtend lukt me ook niet. Met pijn en moeite duw ik me maagbeschermers erin.

5 jaar geleden

Ik slik van Kruidvat de foliumzuur, zijn kleine tabletjes :)

5 jaar geleden

Ik heb ook de kruidvat foliumzuur met vitamine D. Omega 3 slik ik van een ander merk. Maar die zijn nog groter 🙈

5 jaar geleden

Ik neem deze

5 jaar geleden

Reactie op Demzie

Ik neem deze
Die zien er al wat menselijker uit!

5 jaar geleden

Reactie op Yvinski

Die zien er al wat menselijker uit!
Ja idd ze zijn wel prijzig 14 .95 maar ik heb het er voor over . Als het werkt ik weet dat dit bewezen is dat het goed is mij eigen ginocoloog heeft het aan geraden .

5 jaar geleden

Reactie op Demzie

Ja idd ze zijn wel prijzig 14 .95 maar ik heb het er voor over . Als het w ...
Als je die wel binnen houdt dan is 14,95 wel te overwegen haha! Ik stuur zometeen maar eens iemand naar de kruidvat :)

5 jaar geleden

Reactie op Maddie93

Ik heb ook de kruidvat foliumzuur met vitamine D. Omega 3 slik ik van een a ...
Respect!

5 jaar geleden

Reactie op Yvinski

Als je die wel binnen houdt dan is 14,95 wel te overwegen haha! Ik stuur zo ...
Ja ik hauwe ze heel makelijk binnen je voelt ook niet of je een pil hebt ge slikt

5 jaar geleden

Dan moet je wel deze halen en niet die met visolie. Die zijn ook enorm, helaas🙈

5 jaar geleden

Reactie op YRS2021

Dan moet je wel deze halen en niet die met visolie. Die zijn ook enorm, hel ...
Die van davitamon bedoel ik dus 🤦‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op YRS2021

Dan moet je wel deze halen en niet die met visolie. Die zijn ook enorm, hel ...
Haha ik heb die met omega 3 idd ban davitamon. Ze zijn ong 1-1.5 cm lang. Omega 3 is wel belangrijk!

5 jaar geleden

Reactie op Faysel

Haha ik heb die met omega 3 idd ban davitamon. Ze zijn ong 1-1.5 cm lang. O ...
Precies die! Ze zijn echt enorm he haha. Ik heb er echt moeite mee om ze weg te krijgen.

5 jaar geleden

Reactie op YRS2021

Precies die! Ze zijn echt enorm he haha. Ik heb er echt moeite mee om ze we ...
Nou ik schrok er wel even van, maar ze zijn heel glad dus ik voel ze helemaal niet en vind ze makkelijk te slikken. Nou moet ik zeggen dat ik al 2 jaar zwanger vitamines slik dus gewend ben om gewoon een enorme slok water door mijn strot te duwen met die pillen😂

5 jaar geleden

Ik slik Bonusan Multi Natal Actief. Een multivitamine, de foliumzuur hierin is beter opneembaar dan de capsules of tabletten van de drogisterij.. De Bonusan tabletten zijn kleiner dan de capsules met visolie van Davitamon

5 jaar geleden

Ik heb deze ook! Gekke vraag misschien maar gaat jullie plas er ook zo mega van stinken? 🙊

5 jaar geleden

Ik heb niet zo zeer moeite met de grootte van die dingen, ik wordt misselijk van de gist die ik de hele dag blijft opboeren (ja sorry niet heel smakelijk) ik zag ergens van die vitamine gummibeertjes met papayasmaak en dacht misschien die maar proberen. Iemand daar ervaring mee?

5 jaar geleden

Ik heb deze ook! Gekke vraag misschien maar gaat jullie plas er ook zo mega ...
Dat kan door de omega-3. Als ik te veel daarvan eet dan merk ik ook dat mijn urine gaat ruiken. Beetje zelfde als bij asperges haha. Ik gebruik compleet mama en let heel goed op de omega-3 in mijn dieet. Dus daar ga ik geen extra tabletten voor slikken 😊 Ze hebben van compleet mama ook dacht ik kleine tabletten maar er is ook van een ander merk dacht ik zuigtabletten voor! Misschien een tip?

5 jaar geleden

Reactie op Markrela

Ik heb niet zo zeer moeite met de grootte van die dingen, ik wordt misselij ...
Die gummi beertjes voor kinderen zag ik ook ja! Zou nog een optie kunnen zijn haha

5 jaar geleden

Ik heb andere capsules van de vitaminstore die kun je ook openen en in water doen of drinken of iets anders misschien dat dat zou kunnen helpen?