9 Reacties

één jaar geleden

Bij ons heeft de kleine al meerdere keren Chinees gegeten. Niets mis mee denk ik. Vooral de mini loempia’s vind ie fantastisch.

één jaar geleden

Onze dochter eet echt gewoon alles mee, behalve als het pittig is.

één jaar geleden

Ja hoor, onze dochter eet alles. Ook allerlei kruiden, wel als we alles zelf maken dan voegen we geen zout toe aan het eten. Dus afhaal is een uitzondering wat betreft zout. Vandaag hebben we toevallig pittig gegeten en ook dat vindt ze goed! Natuurlijk maken we het niet te pittig en houden we rekening met haar.

één jaar geleden

Wij hebben ook al regelmatig Chinees gegeten met de kindjes. Gaat goed, vinden ze heerlijk.

één jaar geleden

Nee zou ik niet doen. Super zout, die niertjes trekken dat niet. Afhaalchinees is het zoutste eten weg er is.

één jaar geleden

Reactie op RS2021RS

Nee zou ik niet doen. Super zout, die niertjes trekken dat niet. Afhaalchin ...
Weg = dat

één jaar geleden

Onze zoon heeft het ook al gehad hoor, bami, nasi hij vind het super lekker. Als wij bij de wok komen neem ik wel zijn eigen bordje mee en vul dat dan afgewisseld met aardappelen en groentes

één jaar geleden

Zou ik niet geven, als íets troep is is het chinees. Buiten dat het heel zout is zit er ook mega veel suiker in 😝 vind het zelf heerlijk maar zou het überhaupt onder de 2 jaar niet geven. Maar wij geven onze zoon sowieso geen eten waar veel zout in zit. Als wij “ongezond” eten krijgt hij iets anders

één jaar geleden

Jahoor, hier eet hij met de pot mee! Vooral bami en nasi vind hij heel lekker. Ik geef hem dan lekkker komkommer of wortel erbij.