4 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb net hetzelfde meegemaakt ongeveer. Ik ben 1,5 week geleden positief getest voor corona en was ook meteen mijn smaak en geur kwijt. Ik at ook weinig maar wat voor mij de misselijkheid een beetje weghaalde waren appels, wsl werkt dit niet voor iedereen maar je kan het proberen. Ik begin nu langzaam weer dingen te ruiken en proeven maar het is nog niet volledig terug. Ik heb ook mijn afspraak voor controle moeten verzetten, heel vervelend! Als je je echt zorgen maakt kun je natuurlijk altijd even je vk bellen en vragen om advies! Ik kreeg als tip: gemberthee drinken. Sterkte en hoop dat je je gauw beter voelt!

5 jaar geleden

Hi, hier ook een positieve corona test gehad twee weken geleden.. 7 dagen in quarantaine gezeten, ik had dezelfde klachten. Geen geur en geen smaak, ik ben 17 weken zwanger ook. Tot nu toe is nog steeds mijn geur en smaak niet terug 😭😭 Ik ruik of proef écht helemaal niets meer en heb de hoop een beetje verloren dat dit terug komt. Eten ging bij mij ook heel moeizaam, omdat het nu moest om de maag te vullen en niet voor de lekkere smaak. Eten is echt niet meer aantrekkelijk als je geen smaak meer hebt maar toch belangrijk! Probeer makkelijke dingen te eten, met niet teveel structuur want hier werd ik ook extra misselijk van 🤮 Ik at brood, tosti’s, vruchtenkwark en dronk veel water! Nu al iets meer eet lust maar ook “gewend” aan het feit dat ik nergens smaak bij heb..

5 jaar geleden

Maart 2020 hebben mijn vriend en ik corona gehad. Bij mij duurde het 7 maanden voor alles helemaal terugg was en bij mijn vriend begint het sinds januari terug te komen maar het is nog steeds niet zoals t was😖

5 jaar geleden

Reactie op Lelie99

Maart 2020 hebben mijn vriend en ik corona gehad. Bij mij duurde het 7 maan ...
Geen goed vooruitzicht dus qua ruiken en proeven :(