46 Reacties

4 jaar geleden

Sorry maar zou dat nooit bij mijn baby doen, ik denk er niet eens over na!

4 jaar geleden

Sorry ik zou dit ook echt niet doen. Maar dat is mijn persoonlijke mening en je moet doen waar jij je goed bij voelt! Ik vind dit persoonlijk heel ver gaan, over mn lijk.

4 jaar geleden

Mijn dochter gaat niet naar de opvang maar ik heb wel een test bij haar gedaan omdat we thuis in quarantaine zaten. Ik heb het alleen in haar mondje gedaan, ff snel achterin de mond. Er zijn ook speciale testen voor kinderen en ouderen zag ik maar de reviews waren niet echt heel erg lovend. Als je haar al zou testen zou ik alleen in de mond/keel doen. Neus is nog zo klein dat lijkt mij niet veilig.

4 jaar geleden

Amai, hier verschiet ik wel van… Ik zou dit echt niet willen doen

4 jaar geleden

Ik zou dit ook niet doen. Misschien alleen de mond maar anders niet. Als je er niet prettig bij voelt niet doen.

4 jaar geleden

Oh jeetje. Zou ik ook nooit doen. Nu, ik weet dat het niet netjes is om te liegen maar als je zeker bent dat je meisje niet ziek is, zou je dan niet kunnen zeggen dat haar zelftest negatief was.. ookal heeft je er geen gedaan? Word dat gecontroleerd? Eventueel de kinderarts een briefje laten schrijven dat hij geen vermoeden heeft van corona en ze gezond is? lijkt me straf dat een goede kinderarts hier wel achter zou staan. De onze in ieder geval niet.

4 jaar geleden

Reactie op kay-LeeDewael

Oh jeetje. Zou ik ook nooit doen. Nu, ik weet dat het niet netjes is om te ...
En anders als het écht moet een speciale voor baby's/kinderen doen langs het mondje.

4 jaar geleden

Nou ik zou het ook niet doen. Zeker niet nu er steeds meer geluiden op gaan dat dit gewoon een griep is. Hou eens op zeg

4 jaar geleden

Dikke vinger dan maar een leugentje om best wil

4 jaar geleden

Nee, je gaat toch geen baby testen! Daarnaast als een baby onverwachts beweegt dan heb je een groter probleem. Een beetje onnodig zonder klachten en niet erg betrouwbaar. Ik ken al drie mensen die corona en zelftest deden, eerst negatief en dan positief! Is het verplicht of advies/gewenst?

4 jaar geleden

Mijn dochter moest ook zit in quarantaine vanuit kdv. Van de week nieste ze waarbij hoop snot uit de neus ( tot mondje toe) kwam ik heb dit op teststokje gedaan..lijkt mij zelfde resultaten geven aangezien van diep uit neus komt.

4 jaar geleden

Ik zou het niet doen. Gelukkig vragen ze het niet bij ons. Ik zou er een leugentje voor de bestwil van mijn baby van maken

4 jaar geleden

Ik heb het kdv maar gebeld of ze kunnen aangeven waar t zwart op wit staat dat het advies is van de GGD, want m’n huisarts was het er ook al niet mee eens… ze zeggen dat van die sabbel-testen gebruikt moeten worden, dat is misschien wel prima te doen.

4 jaar geleden

Ik heb al meerdere keren een zelftest gedaan bij onze baby. Gewoon voorin het neusje, niet helemaal naar binnen. Ik heb er zelf niet zo'n moeite mee. Hij is met vier weken zelfs al in de teststraat geweest van de GGD 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Petra123

Ik heb al meerdere keren een zelftest gedaan bij onze baby. Gewoon voorin h ...
Hoe doen ze het in de teststraat dan, ook via de neus?

4 jaar geleden

De wereld is duidelijk gek geworden

4 jaar geleden

Reactie op Annna87

De wereld is duidelijk gek geworden
I know… 🥲 en een test is niet eens heel betrouwbaar als je geen klachten hebt, heel jammer dit

4 jaar geleden

🙄ik zou zelf opzoek gaan naar een andere oppas, echt serieus baby's testen🤷‍♀️ik ben zo wie zo geen voorstander van dat hele corona test en vaccineer circus maar alsjeblieft laat kinderen kinderen er buiten. Dus nee geen ervaring mee bij kinderen heb het zelf nu 1 keer moeten doen en echt noooit meer

4 jaar geleden

Tjee, ons zoontje gaat ook naar de KDV, maar ze vragen echt niet om een (zelf)test. Vind t wel bijzonder dat ze dat vragen

4 jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Hoe doen ze het in de teststraat dan, ook via de neus?
Ja, is zo gepiept. Ze doen hem niet helemaal in de neus hoor😉. Anders had ik t niet gedaan.