31 Reacties

één jaar geleden

Fan hier van h&m

MOD

één jaar geleden

Ik ben juist erg blij met de Feetje pyjama's. Maar lees ook vaak dat Hema en Prénatal pyjama's fijn zijn.

één jaar geleden

Het is inderdaad veel geld… toch bevalt het hier wel heel goed. Ze heeft hier altijd een wollen lange mouwen romper met wollen broekje aan, onder haar slaapzak. Het is duurder in aanschaf, maar ze past er wel echt heel lang in en ik was wol veel minder vaak.

één jaar geleden

Reactie op F-8

Het is inderdaad veel geld… toch bevalt het hier wel heel goed. Ze heeft h ...
Ja ik val helaas wel voor de “het beste voor je kindje” 😅 Ik dacht eraan ook het shirt erbij te moeten komen (we hebben slaapzakken zonder mouwen). Hebben jullie een slaapzak met of zonder mouwen? En hoe warm is haar slaapkamer?

één jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Ja ik val helaas wel voor de “het beste voor je kindje” 😅 Ik dacht eraan o ...
komen = kopen*

één jaar geleden

Wij hebben nu van Next. Ze blijven tot nu toe wel mooi, maar ze zijn niet perse heel warm.

één jaar geleden

Wollen pyjama’s! Van Dilling en Unaduna. Vind ze echt perfect! Nu in de winter slaapt ze in lange mouwen romper, legging en daar overheen een wollen longsleeve (mouwloze slaapzak). Je doet zó lang met wolletjes. Het rekt enorm mee. Onze dochter heeft nu vanaf dat ze 10 maanden is maat 80 (viel wat ruim) en nu 4 maanden later valt dat nóg goed en ze kan hier minstens tot het voorjaar mee door. Dan vind ik een setje van 40,- voor 8 maanden niet duur 😊. Daarnaast is het materiaal fijn en temperatuur regulerend (fijn als het in avond nog wat warmer is en s nachts wat afkoelt), wordt het niet gauw vies én kan je het supergoed doorverkopen. Dit was mijn spreekbeurt 😜

één jaar geleden

Oh en je opmerking over de was, die snap ik: maar, ze heeft hier 3 pyjama setjes en slaapt echt wel 5-7 nachten met dezelfde pyjama die ik tussendoor lucht (tenzij spuug/ziek). Ik spaar dan gewoon op met wollen korte mouwen onderrompers want trust me, als je merkt hoe fijn het is blijft het niet bij een pyjama 😂👍🏼

één jaar geleden

Oké sold! Zojuist m’n bestelling geplaatst bij Dilling 😍

één jaar geleden

Voor de mama's die kiezen voor wollen pyjama's; wat is de slaapkamertemperatuur bij jullie? En welke slaapzak hebben jullie kindjes dan aan (TOG waarde)? Mouwen eraan, geen mouwen? Het lijkt mij namelijk dus ook fijne pyjama's, vooral vanwege de temperatuurregeling. Hier een meisje die het al snel té warm krijgt en het moeilijk inschatten is wat haar nu aan te trekken.

één jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Ja ik val helaas wel voor de “het beste voor je kindje” 😅 Ik dacht eraan o ...
Slaapzak met mouwen (tog 3) en denk dat haar slaapkamertje rond de 18 graden is. (Goed geïsoleerd huis met constante temperatuur). Ze ligt wel ook op een wollen hoeslaken.

één jaar geleden

Reactie op Meisjesmamma

Oké sold! Zojuist m’n bestelling geplaatst bij Dilling 😍
Goede verkopers hier he? Ik ga ook eens neuzen op de website

één jaar geleden

Reactie op Kred

Voor de mama's die kiezen voor wollen pyjama's; wat is de slaapkamertempera ...
Kamer krijgen we niet koeler dan 19.5-20.0 graden. Ze draagt een 1 TOG mouwloze slaapzak, wollen lange mouwen romper, wollen legging en een wollen lange mouwen shirt (armpjes dus twee laagjes wol, echt perfect nu voor jaar). Ze heeft het niet snel koud overigens.

één jaar geleden

Even een tegengeluid, ik heb ook een wollen lange mouwen romper en wollen legging gekocht van dilling na alle goede verhalen, maar vind het zwaar overrated. Mn zoontje heeft het er toch wel snel te warm in, nu in de winter al, dus dat hele temperatuur regulerend zie ik niet.. Een gewone katoenen pyjama ligt hij veel fijner in. Gebruik de legging wel soms overdag met de dutjes als hij bijvoorbeeld een spijkerbroek aan heeft en het te fris is voor zonder broek slapen. Maar ja dat is meer gemak omdat het er hangt, kan ook net zo goed een andere pyjama broek pakken.

één jaar geleden

Pyjamas van zeeman en hema als het wat kouder word die van de hema die zijn wat dikker en slaapzak tog 3.5

één jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Even een tegengeluid, ik heb ook een wollen lange mouwen romper en wollen l ...
Oh echt! Wat balen. Ik slaap nu ook in wol en onder de wol (letterlijk 😜) en ik ben echt een snelle zweter s nachts maar het voelt zó fijn en raak nooit meer oververhit. Heb je hem in een slaapzak met synthetisch materiaal? Of een synthethisch (bv waterdicht) matrashoes? Nou goed, niet dat je per sé wol fijn moet vinden hoor haha.. maar ik heb het nog nooit gehoord! Zonde van de investering dan

één jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Oh echt! Wat balen. Ik slaap nu ook in wol en onder de wol (letterlijk 😜) ...
Nee slaapzak en matrashoes allebei katoen. Ik vond het zelf ook bijzonder omdat ik zulke goede verhalen erover hoor, maar was helaas niet enthousiast. Ook de keren dat hij het niet heet leek te hebben zag ik er geen voordeel van want hij sliep er niet lekkerder door ofzo 😅

één jaar geleden

Reactie op Papfles

Goede verkopers hier he? Ik ga ook eens neuzen op de website
Met de kortingscode “mamalotje20” krijg je vandaag (zondag) nog 20% korting

één jaar geleden

Reactie op Lappenpopje

Even een tegengeluid, ik heb ook een wollen lange mouwen romper en wollen l ...
Aii voor mij “te laat”, maar ik ga t zelf maar eens ervaren ☺️ ofja m’n kind dan! Goed dat je t noemt voor de anderen

één jaar geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Oh echt! Wat balen. Ik slaap nu ook in wol en onder de wol (letterlijk 😜) ...
Jaaa ik twijfel voor mezelf ook. Heb in m’n zwangerschap helaas nog een heel duur nieuw dekbed gekocht dus m’n vriend vindt het wat onzin, maar ik slaap de hele winter al onder het zomer deel en ik heb t me toch een partij WARM 🥵