14 Reacties

één jaar geleden

Voor ons is het meest efficiënte de squitos pleisters, normaal werken de 72u maar we plakken iedere avond voor het slapen gaan een nieuwe op zijn rug want dag 2 had hij soms wel beten. Gebruiken ze op het onderlijfjes zodat hij deze de hele dag op heeft. We hebben ook de natuurlijke roller van pistal, deze werkt ook goed, maar hij ging aan zijn armen lekken als ik die aanbracht 😅. Ik gebruik deze nu af en toe als ik wandelen ben en ineens veel muggen opmerk, dan smeer ik een klein beetje op zijn voorhoofd en op zijn bovenarmen tot waar zijn tshirt komt omdat ik de blote huid meestal zonnecreme smeer en in niet weet of dat kwaad kan om te combineren. De roller werkt 8u. De kinderarts gaf ook aan dat we met wat voorzichtigheid de parakito armband konden gebruiken, er staat wel op vanaf 3 jaar maar dat is owv de fiche die mogelijks in de mond gestoken kan worden.

één jaar geleden

Ik gebruik de citronella pleisters van de Action! Ik plak er een aantal aan de buitenkant van haar ledikant, werkt prima!

één jaar geleden

Reactie op 19Sharon85

Ik gebruik de citronella pleisters van de Action! Ik plak er een aantal aan ...
Bij welke afdeling liggen die? 😊

één jaar geleden

Als.je deet in huis hebt, op het beddengoed doen. Het mag idd niet op de huid gebruikt worden. Wil je niet op heb beddengoed dan wellicht op een handdoek onder het bed. Verder schijnt knoflook ook veel.weg te houden. Anders pure citronella olie druppelen

één jaar geleden

Mijn zoontje was ook lek geprikt door muggen. Toen via fb (oma weet raad oid) een tip gelezen: Azijn in een glas. Daarbij water voegen. (ik heb deze totaal tot 1/4e gevuld) en op zijn kast gezet. Tot op de dag van vandaag geen mug meer gezien. Of het toeval is?! Proberen kan altijd.

één jaar geleden

Reactie op Momslife

Mijn zoontje was ook lek geprikt door muggen. Toen via fb (oma weet raad oi ...
Bedankt voor t advies! Ga t zeker proberen 😊. Hij zit helemaal onder de dikke, rode, warme bulten en zijn duimpje is helemaal kapot 😖 net 37,8. Hoop dat ie niet teveel last krijgt. Rotbeesten!

één jaar geleden

Reactie op Justme1

Bedankt voor t advies! Ga t zeker proberen 😊. Hij zit helemaal onder de di ...
Heel herkenbaar! Mijn dochtertje ook precies zo onder.. dikke rode warme bulten en zo groot. Nu inmiddels ook korsten omdat ze er moeilijk vanaf kan blijven. Zo sneu!

één jaar geleden

https://www.kidsdeco.nl/anti-muggen-stickers-24st-squitos/ Deze kwamen voorbij in m’n insta feed! Zelf geen ervaring mee

één jaar geleden

Reactie op F-8

https://www.kidsdeco.nl/anti-muggen-stickers-24st-squitos/ Deze kwamen voor ...
Ja die zag ik ook, maar heb uit een eerdere reactie vandaag de action variant ervan gekocht. Ben benieuwd!

één jaar geleden

Hi, wij hebben na een tip een soort muskietennet wat volledig over zijn ledikant kan met ritssluiting. Ons zoontje reageert ook fel op de beten, met dit net errond (vorige zomer ook zo gedaan) geen last meer van gehad

één jaar geleden

Lavendel-olie! Een paar druppeltjes op het hoeslaken doet al wonderen. Ook een lavendelplantje op de kamer helpt. Daarnaast brand ik regelmatig gedroogde salie als de kleine niet in de kamer is. Muggen hebben een hekel aan de rook.

één jaar geleden

Wij hebben hier normaal ook veel last van vorig jaar heb ik mijn zoon ingesmeerd spul van kruitvat voor kids. Hierdoor werd hij stuk minder geprikt. Raad echt horren aan nu hebben we ze nog niet binnen gehad. Wat ook helpt kan vliegen gordijn voor slaapkamer hangen( dit vorig jaar gedaan werden ook gek) dan raam dicht houden. Miss heb je nu niks aan anders voor volgend jaar. Succes

één jaar geleden

Muggen hebben een hekel aan wind. 💨 Wij zetten de waaier aan in haar kamertje. Het geluid vindt ze wel prettig geloof ik.

één jaar geleden

Sorry een hele late reactie maar ik heb echt DE TIP! Wij hebben een ledikant klamboe. Vierkant, past precies om het ledikantje. Wij zetten zelfs de pootjes op de onderkant, zo komt er echt geen mug doorheen. Al 2 zomers zonder muggenbultjes. Ik zou willen dat er zoiets bestond voor volwassenen 😉