15 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg 😅

4 jaar geleden

wij doen het met een wattenstaafje, beetje wat op doen, en dan met het wattestaafje aanbrengen op de plek

4 jaar geleden

Onze huisarts adviseerde om het met een wattenstaafje te doen. (Zelf nog niet gedaan bleken toch nog geen tandjes te zijn)

4 jaar geleden

Ik doe het op me vinger en smeer het dan op de plek.. op het wattenstaafje gaat ze meteen zuigen dus dat was geen succes met me vinger gaat toch wat makkelijker

4 jaar geleden

Ja ik vind het ook lastig ook omdat ik nog niet zeker weet of je tanden zijn of gewoon dat ze nu alles in hun mond willen doen (ontdekken) 🤷🏻‍♀️ ik zou niet weet weet waar ik precies moet smeren ik zie een paar bultjes maar bij hoektanden en iedereen zegt dat de eerste tanden de middelste onder zijn dus geen idee

4 jaar geleden

Is het nog ergens verkrijgbaar überhaupt dan?🙈

4 jaar geleden

Reactie op Maddie93

Is het nog ergens verkrijgbaar überhaupt dan?🙈
Ik heb het gehaald bij de apotheek

4 jaar geleden

Reactie op Babyoktober2021

Ik heb het gehaald bij de apotheek
Moet je dan eerst een recept via de dokter krijgen of niet?

4 jaar geleden

Bij de Kruidvat kun je het ook haken

4 jaar geleden

Reactie op Anne013

Bij de Kruidvat kun je het ook haken
Is online uitverkocht en in alle winkels hier in de buurt ook. Zelfde verhaal met Etos ☹

4 jaar geleden

Reactie op Maddie93

Moet je dan eerst een recept via de dokter krijgen of niet?
Nee hoor, kan je daar gewoon kopen. Hier was het uitverkocht bij de kruidvat

4 jaar geleden

Dentinox was hier ook uitverkocht! Zou dat door de babyboom van de pandemie komen?! 😅. Ik heb maar Chamodent gel gehaald, smeer ik in met mn vingers

4 jaar geleden

Reactie op Afasefi

Dentinox was hier ook uitverkocht! Zou dat door de babyboom van de pandemie ...
De mevrouw bij de apotheek zei dat het vanaf 15 maart weer op voorraad komt overal!

4 jaar geleden

Tip: AH verkoopt het ook, heb daar net de laatste gehaald… en idd met vinger aanbrengen

4 jaar geleden

Wij hebben dentinox net bij de apotheek gehaald. Idd verder overal uitverkocht!