12 Reacties
4 jaar geleden
Ik vraag mij oprecht af wat het verschil is tussen de werking van de flessen (anti colic/reflux) van Philips/dr Brown/Difrax. Volgens m'n kraamhulp was enkel het gemak waarmee ze melk uit de fles krijgen het verschil (waarbij Philips het gemakkelijkste en dr.Brown het moeilijkste).
Ik gebruik in ieder geval Difrax, icm sab simplex druppels tegen de lucht in de melk. Hier werkt het prima, maar goed. Elk kindje is natuurlijk anders...
4 jaar geleden
Grappig, wij konden het juist totaal niet vinden met difrax. Onze zoon is ook heel erg gretig en drinkt z鈥檔 flesjes in 3 minuten zo leeg. Nu overgestapt op dr Brown, hij doet er iets langer over en geeft amper boertjes en scheetjes gedurende dag.
Wij konden t zelf ook niet vinden met difrax en die onderkant, of de fles trok vacu眉m of hij lekte melk. Maar genoeg mensen om ons heen die juist weer zweren bij die flessen dus het is gewoon echt ff zoeken wat voor beide fijn is!
4 jaar geleden
Reactie op Smoezie
Grappig, wij konden het juist totaal niet vinden met difrax. Onze zoon is o ...
Dit had ik dus ook om gek van te worden! Vond die difrax flessen 3x niks 馃檲
4 jaar geleden
Reactie op Smoezie
Hahah Ja drama, was al twee keer dat ik de hele inhoud van de fles over mij ...
Oh jeetje dat is helemaal verschrikkelijk 馃檲. Die dr. Brown flessen lekken iig niet hier haha en totaal geen bellen in de fles plus dat mn dochter er helemaal weg is van die flessen want zodra ze ze ziet gaat ze keihard lachen 馃ぃ