12 Reacties

4 jaar geleden

Wij hadden om dezelfde reden Dr Brown, maar hij begon lelijk te kijken en boos te worden als we de fles aanboden. Overgestapt op de difrax fles en een weer een gelukkig mannetje 馃グ! Succes!

4 jaar geleden

Mijn kindjes drinken uit difrax en werden niet vrolijk van d'r brown dus het kan goed helpen ja. Ik zou wel eerst 1 fles halen, als 't dan niks is kun je altijd weer terug.

4 jaar geleden

Wij hadden ook dr brown maar steeds scheetjes laten en best veel melk terug geven telkens, nu difrax en alles is weg. Wij zijn blij dat we overgestapt zijn!

4 jaar geleden

Wij gebruiken al vanaf geboorte dr brown mijn baby had ook super veel krampen ondanks de hero comfort en nu krijgt hij Hipp krampjes weg

4 jaar geleden

Reactie op anis-24

Wij gebruiken al vanaf geboorte dr brown mijn baby had ook super veel kramp ...
Wat is hipp?馃檲

4 jaar geleden

Ik vraag mij oprecht af wat het verschil is tussen de werking van de flessen (anti colic/reflux) van Philips/dr Brown/Difrax. Volgens m'n kraamhulp was enkel het gemak waarmee ze melk uit de fles krijgen het verschil (waarbij Philips het gemakkelijkste en dr.Brown het moeilijkste). Ik gebruik in ieder geval Difrax, icm sab simplex druppels tegen de lucht in de melk. Hier werkt het prima, maar goed. Elk kindje is natuurlijk anders...

4 jaar geleden

Grappig, wij konden het juist totaal niet vinden met difrax. Onze zoon is ook heel erg gretig en drinkt z鈥檔 flesjes in 3 minuten zo leeg. Nu overgestapt op dr Brown, hij doet er iets langer over en geeft amper boertjes en scheetjes gedurende dag. Wij konden t zelf ook niet vinden met difrax en die onderkant, of de fles trok vacu眉m of hij lekte melk. Maar genoeg mensen om ons heen die juist weer zweren bij die flessen dus het is gewoon echt ff zoeken wat voor beide fijn is!

4 jaar geleden

Reactie op Smoezie

Grappig, wij konden het juist totaal niet vinden met difrax. Onze zoon is o ...
Dit had ik dus ook om gek van te worden! Vond die difrax flessen 3x niks 馃檲

4 jaar geleden

Dit had ik dus ook om gek van te worden! Vond die difrax flessen 3x niks 馃檲 ...
Hahah Ja drama, was al twee keer dat ik de hele inhoud van de fles over mij kreeg 馃槀 en hij maar zuigen aan die speen totdat we zagen dat die helemaal plat was.. voor ons nooit meer iig 馃ぃ

4 jaar geleden

Sauvinex flessen zijn met een rubber zakje die samen trekt als ze drinken zo is er totaal geen lucht die ze kunnen binnen krijgen werkt bij ons super goed

4 jaar geleden

Wij willen niets anders dan de flesjes van Hegen.

4 jaar geleden

Reactie op Smoezie

Hahah Ja drama, was al twee keer dat ik de hele inhoud van de fles over mij ...
Oh jeetje dat is helemaal verschrikkelijk 馃檲. Die dr. Brown flessen lekken iig niet hier haha en totaal geen bellen in de fles plus dat mn dochter er helemaal weg is van die flessen want zodra ze ze ziet gaat ze keihard lachen 馃ぃ