8 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik neusspray van ortivin baby

4 jaar geleden

Onze meid werd verkouden met 10 dagen. Vond t super eng zo'n mini mensje spaans benauwd. We hebben een handdoek onder haar matras gelegd boven zodat ze iets schuin omhoog lag. We gebruiken flacons mrt neusdruppels zoutoplossing (bij kruidvat gehaald). En een neuszuiger van nuby. Gewoon zo'n handmatige. Ik haal dr neus daarmee leeg, doe een paar druppels in dr neus. Laat t even 10 tot 20 seconden zn werk doen, en zuig dan weet leeg. Zo halen we het meeste eruit en ze kan weer lekker ademen.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Wij hebben de neusspray van Otrivin, de baby variant. De dokter vertelde dat dat echt voldoende is op deze jonge leeftijd. Ik heb de Co-sleeper inderdaad ook in scheefheid van aangepast, dus hij ligt schuin met z’n hoofd hoger dan zijn voeten.

4 jaar geleden

Hier bedje inderdaad omhoog en de neusspray van physiomer om de neus goed door te spoelen. Werkt echt top, veel beter dan een gewone baby neusspray!

4 jaar geleden

Reactie op BoJ

Wij hebben de neusspray van Otrivin, de baby variant. De dokter vertelde da ...
Ja wij kregen eerste instantie ook neusspray aangeraden, maar vind dat zo beftig voor babys zo jong. Ze vond t ook echt niet fijn. En die druppels druppelen rustig naar binnen en dan zuig ik zo alle snot eruit en ze vind t niet eens erg. Je merkt dat ze echt weer relaxed is dat dr neus vrij is ook

4 jaar geleden

Borsvoeding als neusdruppels werkt ook heel goed!

4 jaar geleden

Mijn kleine meisje is nu 2 weken oud en zit ook vol snot. Wij sprayen voor de fles met zoutoplossing voor baby's en zuigen daarna hiermee, dit werkt beter dan zo'n hand bolletje https://www.bol.com/nl/p/otrivin-baby-aspirator-neusjesreiniger-1-stuk/9200000005137683?referrer=socialshare_pdp_androidapp

4 jaar geleden

Iedereen bedankt voor de tips! Ik ga ze zeker gebruiken 😁 hopelijk knapt ze gauw op😍