17 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik op de difrax flessen, de spenen van dr brown, misschien dat daar een geschikte speen tussen zit?

3 jaar geleden

Ik zag laatst dat difrax nieuwe verstelbaar flessen heeft. Wellicht werken die
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Als je de L speen gebruikt kan je wat meer pap door de fles doen, je kan ook proberen om met een satéprikker het gaatje wat groter te maken van de M speen.🤭🤗

3 jaar geleden

@dancinelmo, ik heb t wel andersom gedaan in t begin wist niet dat dit ook paste dank je wel ga in even testen 🥰 @jeanine-25 ja die 12 3 zeker? Die 3 staat dan gelijk aan de l dus lijkt me hetzelfde probleem 😔 @ ik heb gister een s geprobeerd een stuk groter te maken met een satéprikker idd. Daar heb ik er veel van en van de m 1 thuis en 1 op kdv. Ik ga daar nog wel verder mee aan de slag want hij was alsnog te klein en heb flink zitten vroeten! 😳 zou ik meer pap kunnen doen dan aanbevolen hoeveelheid? Ben ook heel benieuwd wat difrax zelf adviseert! 🤣 dit stunten van gisteravond is echt zielig.

3 jaar geleden

Ik zou de 123 speen van difrax proberen en dan stand 2! Die zit tussen de M en L in staat er op hun site

3 jaar geleden

Reactie op Ree1994

@dancinelmo, ik heb t wel andersom gedaan in t begin wist niet dat dit ook ...
Ja kan altijd, wat op de verpakking staat is een richtlijn. ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Elise25

Ik zou de 123 speen van difrax proberen en dan stand 2! Die zit tussen de M ...
Oh wauw ik wist niet dat hij ertussen zat joh!! 🙈🥰

3 jaar geleden

Reactie op Elise25

Ik zou de 123 speen van difrax proberen en dan stand 2! Die zit tussen de M ...
Naar aanleiding van dit gelijk even gebeld. De 123 heeft een spleetje en ze zegt wellicht dat dat werkt en dan niet verstopt. Het verschil tussen m en l speen is best groot zei ze zelf ook. Het vreemde is dat de voeding met een half schepje jbpm dikker in de fles is dan met rijstebloem maar toch verstopt hij ondanks dat de rijstebloem helemaal goed is opgelost 🤣 ze had er zelf geen mega duidelijk antwoord op maar adviseerde de 123 te proberen dus die ga ik zo maar even kopen.

3 jaar geleden

Wij geven het sochtends met de L speen. En savonds de helft met de L speen en dan krijgt ze er niks meer uit omdat ze te moe is. Dan gieten we het over in een papfles van difrax en die is met XL speen.

3 jaar geleden

Reactie op Lelie99

Wij geven het sochtends met de L speen. En savonds de helft met de L speen ...
123 speen werkt hier trouwens echt voor geen meter
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Lelie99

123 speen werkt hier trouwens echt voor geen meter
Ja dat lees ik nu dus bij meerdere 😱 wat werkt er niet aan? Ik ga zo naar de winkels. Ja de l is gewoon echt veelste snel nog hier 😔😔

3 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Ja dat lees ik nu dus bij meerdere 😱 wat werkt er niet aan? Ik ga zo naar ...
Bij ons komt er nog steeds niks of te snel uit. Zit geen middenweg in

3 jaar geleden

Ik heb het weer geprobeerd om dikker te maken (5 scheppen) en met de l speen. Wat een ellende!! Of verstopt of komt veelste veel uit. Kind overstuur natuurlijk. Alles weggooit en melk zonder rijstebloem gemaakt. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Wil der wel pap geven namelijk maar niet op deze manier. 😔 fles erna is natuurlijk ook niet rustig gedronken door dit.

3 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Ik heb het weer geprobeerd om dikker te maken (5 scheppen) en met de l spee ...
Wij hebben van difrax alle spenen uiteindelijk gekocht omdat we hetzelfde probleem hadden. Nu met 2 schepjes rijstebloem en de 1-2-3 speen op stand 3 kan hij de fles rustig leegdrinken (wel langzamer dan een gewone melkfles). De L speen was hier ook veel te groot en de M te klein.. hopelijk werkt dat voor jullie ook! Het is veel uitproberen en erg zonde van de weggegooide flessen en de voor niets gekochte spenen..😅

3 jaar geleden

Reactie op janne21

Wij hebben van difrax alle spenen uiteindelijk gekocht omdat we hetzelfde p ...
Dank je wel heel fijn. Ik ga zo de 123 toch maar kopen dan en dan hoop ik vanavond het weer te kunnen geven 💖🤗

3 jaar geleden

Reactie op janne21

Wij hebben van difrax alle spenen uiteindelijk gekocht omdat we hetzelfde p ...
Dank je wel stand 3 was perfect!! 🙏🏼🥰

3 jaar geleden

Reactie op Ree1994

Dank je wel stand 3 was perfect!! 🙏🏼🥰
Wat fijn om te horen!☺️