17 Reacties
4 jaar geleden
Ik zag laatst dat difrax nieuwe verstelbaar flessen heeft. Wellicht werken die
4 jaar geleden
Als je de L speen gebruikt kan je wat meer pap door de fles doen, je kan ook proberen om met een sat茅prikker het gaatje wat groter te maken van de M speen.馃き馃
4 jaar geleden
@dancinelmo, ik heb t wel andersom gedaan in t begin wist niet dat dit ook paste dank je wel ga in even testen 馃グ
@jeanine-25 ja die 12 3 zeker? Die 3 staat dan gelijk aan de l dus lijkt me hetzelfde probleem 馃様
@ ik heb gister een s geprobeerd een stuk groter te maken met een sat茅prikker idd. Daar heb ik er veel van en van de m 1 thuis en 1 op kdv. Ik ga daar nog wel verder mee aan de slag want hij was alsnog te klein en heb flink zitten vroeten! 馃槼 zou ik meer pap kunnen doen dan aanbevolen hoeveelheid?
Ben ook heel benieuwd wat difrax zelf adviseert! 馃ぃ dit stunten van gisteravond is echt zielig.
4 jaar geleden
Reactie op Ree1994
@dancinelmo, ik heb t wel andersom gedaan in t begin wist niet dat dit ook ...
Ja kan altijd, wat op de verpakking staat is een richtlijn. 鈽猴笍
4 jaar geleden
Reactie op Elise25
Ik zou de 123 speen van difrax proberen en dan stand 2! Die zit tussen de M ...

Naar aanleiding van dit gelijk even gebeld. De 123 heeft een spleetje en ze zegt wellicht dat dat werkt en dan niet verstopt. Het verschil tussen m en l speen is best groot zei ze zelf ook. Het vreemde is dat de voeding met een half schepje jbpm dikker in de fles is dan met rijstebloem maar toch verstopt hij ondanks dat de rijstebloem helemaal goed is opgelost 馃ぃ ze had er zelf geen mega duidelijk antwoord op maar adviseerde de 123 te proberen dus die ga ik zo maar even kopen.
4 jaar geleden
Ik heb het weer geprobeerd om dikker te maken (5 scheppen) en met de l speen. Wat een ellende!! Of verstopt of komt veelste veel uit. Kind overstuur natuurlijk. Alles weggooit en melk zonder rijstebloem gemaakt. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Wil der wel pap geven namelijk maar niet op deze manier. 馃様 fles erna is natuurlijk ook niet rustig gedronken door dit.
4 jaar geleden
Reactie op Ree1994
Ik heb het weer geprobeerd om dikker te maken (5 scheppen) en met de l spee ...
Wij hebben van difrax alle spenen uiteindelijk gekocht omdat we hetzelfde probleem hadden. Nu met 2 schepjes rijstebloem en de 1-2-3 speen op stand 3 kan hij de fles rustig leegdrinken (wel langzamer dan een gewone melkfles). De L speen was hier ook veel te groot en de M te klein..
hopelijk werkt dat voor jullie ook! Het is veel uitproberen en erg zonde van de weggegooide flessen en de voor niets gekochte spenen..馃槄