222 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Onze baby is echt weer zoveel aan het huilen 😳. Ze is net 9 maanden. Echt ...
Ja momenteel wil onze dochter alleen maar gedragen worden en anders volgt er een hevig protest, langleve de draagdoek 😅. Ik zie momenteel vier tanden door schijnen in het tandvlees die ook opgezet is daar, dat is hier waarschijnlijk de reden. Ze vindt het wel fijn om op een ijsje te sabbelen en dat lijkt wat te helpen tegen het ongemak. Momenteel kan ik uit een kolf beurt ongeveer vijf kleine ijsjes maken, dus ik kan een paar ijsjes geven door de dag.
MOD
2 jaar geleden
Onze baby is echt weer zoveel aan het huilen 😳. Ze is net 9 maanden. Echt ...
Mijn zoontje ook net 9 maanden en ook enorm van het huilen. Hij kan zichzelf nog steeds heel goed vermaken, dat is geen probleem. Slapen is een heel groot probleem. Hij heeft heel veel moeite met inslapen. Daardoor kan ie echt een paar uur bezig zijn. Dus ik herken gedeeltelijk wat je zegt. Ik zie wel een boventand eraan komen dus gok dat het daarmee te maken heeft.
2 jaar geleden
Reactie op Bosje02
Ja momenteel wil onze dochter alleen maar gedragen worden en anders volgt e ...
Hier ook wel herstellende van buikgriep én ik vermoed tand nr 5 en 6 (of zelfs meer…). Het huilen is geen zeur huiltje maar echt pijn/ongemak. Helaas dus ook op de arm. Ze gaat helemaal los op koude repen komkommer, maar borstvoedingsijsjes zijn ook een goeie zeg! In welk vormpje doe je dat?
2 jaar geleden
Hier ook wel herstellende van buikgriep én ik vermoed tand nr 5 en 6 (of ze ...
Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een beetje bij kunnen tanken en kunnen herstellen?😊
Ik ben idd ook benieuwd naar de BV ijsjes vormpjes! Ze kijkt hier onze ijsjes echt uit de handen😅. Zou leuk zijn als ze mee kan doen en prettig voor haar mondje.
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een beetje bij kunnen tanken en kunn ...
Zeker! Zó fijn. Niet eens per sé veel geslapen, door die borstontsteking heel trouw om 23.00 en 4.00 gekolfd dus wel gebroken nacht; maar omdat ze uit logeren was kon ik echt mn voelsprieten en alertheid uitzetten en dat was super welkom. Het heeft ons ontzettend goed gedaan en ik waardeer het dat we de luxe hebben om dat te kunnen doen. Ze heeft het er heerlijk gehad en ik voelde me achteraf totaal niet schuldig 😊.
Zijn zo goed als beter ook weer hier. Hoe is de Covid ziekenboeg daar?
2 jaar geleden
Zeker! Zó fijn. Niet eens per sé veel geslapen, door die borstontsteking he ...
Dat klinkt alsof jullie een hele goede keuze hebben gemaakt! Heel fijn dat het zo heeft uitgepakt! Zo mooi dat ze het dan zo leuk heeft gehad bij opa en oma.
Hier is het aanpoten, ons alles is sinds gisteren aan de beurt, ze is zó ziek. Arme kind nog nooit zo gezien, net een a4tje.
Beide zelf ziek zijn en een baby, is wel weer next level uitdaging, maar dat hoef ik je niet uit te leggen😉 maar we doen het goed samen. Wat kan een week ineens anders lopen!
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Dat klinkt alsof jullie een hele goede keuze hebben gemaakt! Heel fijn dat ...
Sterkte daar ❤️ het is zo pittig, ziek zijn met een baby en/of een zieke baby hebben.
Hopelijk schrijf je in dit topic weer snel iets grappigs en herkenbaars en gaat het weer goed 😊
2 jaar geleden
Hier ook wel herstellende van buikgriep én ik vermoed tand nr 5 en 6 (of ze ...
https://www.bol.com/nl/nl/p/fleau-ijsvormpjes-siliconen-ijslolly-vormen-vormpjes-voor-ijsjes-ijshouder-anti-knoei-7-stuks-bpa-free/9300000087613496/?bltgh=juAtU2CaZ8LeWyHVfmBHCw.k--nU3ROm-Dugaz677tMwg_0_4.8.ProductPageUrl deze gebruik ik en er gaat ongeveer 40ml melk in per vorm en heeft een korte steel.
Nubi heeft ook handige vormen, het ene kindje vind een rind handgreep makkelijk en de ander een kleine steel.
2 jaar geleden
Ze is sinds een week de hele dag door naar iedereeeeen aan het zwaaien. En nu sinds 2 dagen doet ze ook het "kom eens" gebaar met haar handje. Dit doe ik altijd voordat ik haar op til. Ik lach me dood! Zo schattig!
2 jaar geleden
Onze baby fist pumped op muziek/liedjes. Dan kijkt ze heel serieus en bounced ze mee. Ook tijdens het zingen van bijvoorbeeld ‘In de maneschijn’ 😂🙊
2 jaar geleden
Reactie op Spannendetijd
Ze is sinds een week de hele dag door naar iedereeeeen aan het zwaaien. En ...
Hier ook naar iedereen die ‘hallo’ zegt, tenzij ze té onder de indruk is. Vanmiddag zwaaide ze ook bij het verlaten van de woonkamer; geen idee of ze het koppelt aan het weggaan of dat ze naar de kat zwaaide, maar verder was er niemand 😂
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Wat is dat toch met baby’s stekkers, stopcontacten en kabels 😅🤷🏼♀️
Hahaha als magneten werkt het!
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Wat is dat toch met baby’s stekkers, stopcontacten en kabels 😅🤷🏼♀️
Haha ongelofelijk he. Wij hebben 2 ‘losse’ kabels gegeven (uiteraard veilig) als speelgoed maar mevrouw kruipt liever naar de kabels die daadwerkelijk in het stopcontact horen te zitten 😬👍🏼
2 jaar geleden
Reactie op F-8
Pfoew dat is hard werken een baby die kruipt met haar nieuwe skill, de pinc ...
Dat krijg je met die rapley baby's, die denken lekker extra vlees als ze een bromvlieg zien 😂😂😉
Maar zonder gekheid, herkenbaar en ik probeer gewoon 10 ogen tegelijk te hebben en 20 handen.. thuis alles schoon houden en buiten heel alert blijven.
Op vakantie hadden we een camping box voor buiten zodat ik af en toe ook even m'n boek kon lezen 😅👍🏻