5 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter was altijd een hele goede slaper! Totdat ze 1 werd, er tanden/kiezen door kwamen en de sprongen heftiger werden. Erg vroeg wakker (half 6 vaak) en soms ook nog eens in de nacht. Nu gaat het sinds een paar weken ineens weer beter en slaapt ze weer als een roosje. Hier was het dus een fase (die zich hopelijk niet meer gaat herhalen haha). Hopelijk is dat voor jullie ook het geval!

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft als baby tot 8 weken doorgeslapen🤣 daarna nooit meer. Tot 15 maand. Nu slaapt die door van 19.30 tot ongeveer .05.00 standaard elke dag wakker. Maar dan pakken wij hem toch lekker bij ons en dan slaapt die eindelijk gelukkig verder . Ik weet hoe het voelt ik dacht komt nooit een einde aan🤣

één jaar geleden

Ja hier ook eigenlijk vanaf dat ze 1 werd een veel slechtere slaper. Ook wel veel ziek, het was afgelopen maanden natuurlijk vaak raak. Nu gelukkig weer lente in zicht. Verder ook nachtmerries, sprongetjes, tandjes etc. Ik merk wel dat ze steeds makkelijker weer gaat slapen, wanneer ik haar vertel dat alles goed komt en ze weer lekker kan gaan slapen.

één jaar geleden

Hier zijn ze nu 1,5 en echt... die nachten 😲! Ze zijn zo vaak ziek geweest, dan tandjes, dan verlatingsangst,.... 1000 redenen, maar ze slapen dus niet meer door...

één jaar geleden

Hier tot hij ongeveer 10 maanden was doorgeslapen, en nu 7 maanden verder is het nog steeds ellende! Zo moeee