33 Reacties
één jaar geleden
Heel herkenbaar, een buikslapend jongetje. Wat wij nu doen en werkt:
- geen avondfles
- geen water na avondeten
- grotere romper (98-104)
- maat 6 luier (babydry) voor de nacht met daarin een inlegger*
- randje voorkant luier naar binnen vouwen
Hiermee gaat het nu meestal goed. Soms een nat randjes, maar niet meer alles nat zoals voorheen.
* https://www.mamaloes.nl/bambino-mio-boost-luierbooster-bmmb/?gclid=Cj0KCQiAnsqdBhCGARIsAAyjYjQxz2BhOorLmz5IcorXIJBgo8m9yuiUtym9AlwRrz3NEVHoK3H3qiwaAj5IEALw_wcB
één jaar geleden
Hier ook een buikslapend jongetje. Ook veel geprobeerd, elke ochtend nat pak en nu de beste combi voor ons was grotere maat luier en daar achterstevoren een luierbroekje over heen (met econaty nooit nat wakker geworden, met huismerk luier wel 1 of 2 keer). Hij drinkt water bij het avondeten en verder niet meer, hij gaat ook vrij rap daarna naar bed
één jaar geleden
Omg die luiers hier niet te doen. Elke ochtend onwijze pis. En laatste 2 dagen ook 💩 wat een feest. Andere luiers (groter of broekjes) werken allemaal ook niet..gaat dit zo door tot ze zindelijk zijn?
één jaar geleden
Hier ook een buikslapertje en dan helemaal doorweekt.
Hier doe ik bij haar der normale luier achterstevoren aan en dan een luierbroekje maat 6 extra erover. Dit is voor nu de enige manier die geholpen heeft.
Als ik een grotere maat romper moet gebruiken moet ik 98/104 nemen maar daar verzuipt ze in waardoor het afzakt als ze gaan wroelen in der slaap.