33 Reacties

één jaar geleden

Iedereen bedankt! Ik ga de tips meenemen en uitproberen. 😊

één jaar geleden

Ik doe wel eens een luier aan met een luierbroekje erover.

één jaar geleden

Bedankt iedereen, wij hebben hier ook wat aan gehad. Voor de nacht nu een luierbroekje ipv een luier. Werkt goed ! 👌

één jaar geleden

Hoe slaapt je kindje? Buikslaper toevallig? Wat wij doen: Een grote luier ( echt rustig maatje 5/6 ) dan een normale maat erover heen.. Wat je ook kunt proberen. De eerste luiers achterste voren te doen de kant van de billen nemen meer op.

één jaar geleden

Mijn zoontje ligt ook veel op z’n buik. De laatste tijd ook vaak nat sochtends aan de voorkant. Gebruik nu een paar nachten de luierbroekjes en dat gaat top!! Die zijn ook wat hoger dan een gewone luier. Maat groter hielp hier niet

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem helaas ook al alles geprobeerd

één jaar geleden

Heel herkenbaar, een buikslapend jongetje. Wat wij nu doen en werkt: - geen avondfles - geen water na avondeten - grotere romper (98-104) - maat 6 luier (babydry) voor de nacht met daarin een inlegger* - randje voorkant luier naar binnen vouwen Hiermee gaat het nu meestal goed. Soms een nat randjes, maar niet meer alles nat zoals voorheen. * https://www.mamaloes.nl/bambino-mio-boost-luierbooster-bmmb/?gclid=Cj0KCQiAnsqdBhCGARIsAAyjYjQxz2BhOorLmz5IcorXIJBgo8m9yuiUtym9AlwRrz3NEVHoK3H3qiwaAj5IEALw_wcB

één jaar geleden

Hier ook een buikslapend jongetje. Ook veel geprobeerd, elke ochtend nat pak en nu de beste combi voor ons was grotere maat luier en daar achterstevoren een luierbroekje over heen (met econaty nooit nat wakker geworden, met huismerk luier wel 1 of 2 keer). Hij drinkt water bij het avondeten en verder niet meer, hij gaat ook vrij rap daarna naar bed

één jaar geleden

Onze zoon is een buikslaper en het enige wat helpt is maat 5 van Pampers baby dry pants. Luier is in de ochtend heel zwaar en vol. Andere luiers houden het gewoon niet. Het is wel heel belangrijk om de randen etc. goed te hebben zodat alles netjes aansluit.

één jaar geleden

Dit was zeer behulpzaam! Wij hebben ook een jongetje dat op zijn buik slaapt en tegenwoordig doorlekt.

één jaar geleden

Hier ook een jongetje die graag op zijn buik slaapt. Sinds wij luierbroekjes (wel een maat groter) van Pampers gebruiken, is hij niet meer doorgelekt.

één jaar geleden

Omg die luiers hier niet te doen. Elke ochtend onwijze pis. En laatste 2 dagen ook 💩 wat een feest. Andere luiers (groter of broekjes) werken allemaal ook niet..gaat dit zo door tot ze zindelijk zijn?

één jaar geleden

Hier ook een buikslapertje en dan helemaal doorweekt. Hier doe ik bij haar der normale luier achterstevoren aan en dan een luierbroekje maat 6 extra erover. Dit is voor nu de enige manier die geholpen heeft. Als ik een grotere maat romper moet gebruiken moet ik 98/104 nemen maar daar verzuipt ze in waardoor het afzakt als ze gaan wroelen in der slaap.