6 Reacties

één jaar geleden

Welk soort luiers gebruik je? Hier ookal vanaf het begin een buikslaper en ze lekte overal doorheen behalve pampers baby dry broekjes of de normale luiers. Ook van andere merken of pampers premium protection deed ik er dan 2 over elkaar en hielp ook niet of achterstevoren dus wij zweren echt bij baby dry. 🥰

één jaar geleden

Ja baby dry gewone luiers als ze morgen weer doorlekt wil ik nog keer broekjes proberen daar lekte ze ook doorheen idd 2 luiers hielp ook niet achterste voren niet echt om moe van te worden

één jaar geleden

Reactie op Lou1986

Ja baby dry gewone luiers als ze morgen weer doorlekt wil ik nog keer broek ...
Jaa pff dat snap ik. Doorlekker is voor niemand leuk!! 🥺 dus je hebt ook echt al alles geprobeerd. En minder drinken geven voordat ze naar bed gaat? Geen idee of ze veel drinkt bijvoorbeeld. Hier zijn haar luiers ook mega vol sochtends en vannacht waren we op een verjaardag dus hebben haar verplaatst met slapen en tussendoor nog drinken gegeven, hierdoor was ze ook een klein beetje doorgelekt. Toch meer gedronken dan normaal en in ons geval dus teveel om een hele nacht met 1 luier te doen. 🙊

MOD

één jaar geleden

Heel lastig! Mijn zoontje had dit ook. Sinds ik hem een luierbroekje aantrek en daaroverheen een gewone luier achterstevoren, is hij niet meer doorgelekt. 🤞🏼Maar geen idee of dit bij jullie ook zal werken. Succes iig! 🍀

één jaar geleden

Hier ook een buikslaper en elke ochtend natte romper, pjama. Wij zijn overgestapt op luier broekjes dry nights van pampers. En geen 1x meer doorgelekt. Heel blij mee

één jaar geleden

Wij ook de luier broekjes van pampers voor ‘s nachts en heel tevreden van, geen doorgelekte pamper meer gehad