11 Reacties

茅茅n maand geleden

Hier om de dag., net als haar grote broer. We gebruiken altijd zeep want ze wast zichzelf onder de douche. Tot 3 maanden geleden ging ze om de dag in bad en afwisselend douche want ze was bang voor de douche.

茅茅n maand geleden

Voorheen deden we ook om de 2 a 3 dagen, maar nu gaat ze elke dag in bad. Ze vind het leuk en ontspannend, dus hogere slagingskans met het naar bed brengen in de avond. We gebruiken van die zachte/naturel zeep. Het is puur voor het schuim om met te spelen in ons bad (hebben een bubbelbad). Haar haren wassen we denk ik 2 keer per week met shampoo.

茅茅n maand geleden

Wij gaan 2x per week uitgebreid in de douche. Dus met zeep en haren wassen etc. Verder dagelijks afspoelen. Soms als activiteit in bad, maar dan zijn we ook wel ruim 1.5uur verder.

茅茅n maand geleden

Hier doucht ze na de opvang, dus dat is op maandag en woensdag. Op vrijdag zwemmen we bijna altijd, dus dan doucht ze daar. En dan in het weekend meestal nog 1x douchen/bad voor de gezelligheid 馃槃

茅茅n maand geleden

Reactie op Motherofthree

Hier om de dag., net als haar grote broer. We gebruiken altijd zeep want ze ...
Wat grappig, dit hadden wij ook! Nu vind ze de douche heerlijk, dus dat scheelt ook. Ik doe denk ik 2x in de week een bad en hier en daar douchen we als ik vind dat ze vies is馃槀馃槀馃槀

茅茅n maand geleden

Reactie op Babymei24

Wat grappig, dit hadden wij ook! Nu vind ze de douche heerlijk, dus dat sch ...
Oh nee ze durft nog niet onder de straal te staan, dan schreeuwt ze het uit. Naast de straal vind ze prima ondanks al het speelgoed wat er staat

茅茅n maand geleden

Hier hooguit 3x per week in bad. En 1x per week haren wassen. Verder wassen met een waskom op commode of bij de wasbak

茅茅n maand geleden

2 a 3 x per week douche of in bad. Vaak bad want douche is onze zoon nog niet echt van. En elke dag wel normaal gezicht enzo wassen

茅茅n maand geleden

Ik probeer 2x in de week, op maandag en vrijdagavond! Maar als ze een (poep)ongelukje heeft nog weleens vaker en ik was eind vd dag altijd gezichtje even. Dat kan ze overigens ook bijna zelf nu.

茅茅n maand geleden

Hier zal een badje +- 3 keer per week zijn, met idd wassen met een washandje elke avond wel. Hij heeft een droge huid dus dagelijks in bad is ook niet zo goed en vind het niet nodig als ze zo jong zijn. We gebruiken Badolie van de apotheek voor zijn droge huid. Haren spoelen we gewoon met water af en hij heeft heerlijk zachte krulletjes van zichzelf 馃グ

茅茅n maand geleden

Hier in de winter zelfs maar 1x per week uitgebreid in bad en haren wassen, verder alleen gezicht en handen wassen. In bad pas sinds ze 2 jaar is wat zeep voor de lekker.. verder gewoon met water 馃槄 In de zomer wel vaker in bad omdat ze dan helemaal onder t zand zit van al het spelen buiten.