Ik zit beetje met mijn handen in het haar, we hebben opzich een makkelijk kind die snel dingen op pakt maarrrr bepaalde momenten zijn echt drama
Bijv
Aankleden en verschonen in de ochtend trappen draaien moeilijk doen.
Verschonen tussendoor trappen drasien moeilijk doen.
Tussen de middag naar bed dus uitkleden en verschonen trappen draaien moeilijk doen.
Smiddags nog eens en ja in de avond het zelfde liedje, ook haren wassen spoelen en afdrogen drama.
Tijdens het avond eten wil hij alleen maar vlees en gebakken aardappel mja dat laatste eten we hooguit 2 keer pw duzz meneer zit kei maar dan ook echt keihard tegillen zodat ieders oren echt pijn doet aan tafel.
Dat gillen maskeer ik in de auto door de radio hard tezetten dat helpt erg goed mja dat doe ik aan de eettafel niet.
Hij eet zelf nou ja wat hij ervan op eet dan de rest zit ie alleen maar mee teknoeien.
Zo net uit bad weer krijsen schreeuwen en ga maar door, hij trapt mij zo hardd dat ik vaak blauwe plekken op mijn buik en borsten heb.
Ik weet het echt niet op dit moment wat ik hier aan kan doen, aan mijn vriend heb ik niet veel, die is veel druk en alles komt op mij neer.
Ik zie tegen alles op zo en al helemaal aan het avond eten
Iemand met de zelfde problemen en met de gouden tip🙏🏻🙏🏻