12 Reacties
één jaar geleden
Bij mijn zoontje nu ook last van de kiezen. Dit uit zich nu vooral in mega slecht avondeten en ook wat meer hangerig zijn
één jaar geleden
Super herkenbaar! Loopt hier ook hele dagen met een ontevreden dreumes op mn arm.. en zelfs op de opvang is hij niet meer zn makkelijke, vrolijke zelf.. Kiezen had ik nog niet aan gedacht, maar misschien.. ik dacht eerder "wat een verschrikkelijke fase weer, hopelijk is hij snel voorbij" 😂
één jaar geleden
Wauw, ik wou een bericht plaatsen met het zelfde verhaal maar dat hoeft dus niet 😂😅 idd niet zichzelf, beetje verhoging, veel steeds bij me op de arm, als we bij de speeltuin zijn zegt hij: huis. Hij is drammerig idd en heftig af en toe haha. Ik dacht zelf misschien z’n achterste kiezen…
één jaar geleden
Heeeeel herkenbaar. De driftbuien nemen ook ineens weer toe. Ik heb zelf het idee dat het ook komt doordat hij veel wil praten of ons iets wil uitleggen maar dit nog niet lukt en daardoor gefrustreerd raakt. Met rollen, kruipen, lopen werd hij ook woest dat het allemaal niet snel genoeg lukte.
Echt mega frustrerend dit gedrag 😅 mede omdat we een kleintje van 7 weken hebben. Hij uit dat drammerige af en toe ook op haar
één jaar geleden
Reactie op DsvD
Wat toevallig dat er idd dus meer kindjes zijn die avondeten niet hoeven… d ...
Hoe lang duurt dat meestal bij jullie? Mijn zoontje eet al ongeveer 6 dagen zijn avondeten niet. Is nu toevallig ook niet lekker door verkoudheid, maar vraag mij wel af wanneer er weer wat avondeten naar binnen gaat😅
één jaar geleden
Hier ook enorm vervelend, zeuren en niet content. Maar ik zie 1 nieuwe kies piepen..
één jaar geleden
Reactie op Oummievanbaby
Hoe lang duurt dat meestal bij jullie? Mijn zoontje eet al ongeveer 6 dagen ...
Nou deze zomer met zijn eerste kiezen duurde het wel een aantal weken met af en toe es dat ie wel een paar dagen goed at, met de tanden was het korter! Maar nu toch wel alweer dik twee weken dat ie weinig warm eten hoeft, en constant om brood of fruit vraagt! En een soepje gaat er dan ook nog wel in…
één jaar geleden
Zo herkenbaar! Wij hebben ook echt een pittig mannetje, hij is nu ook in de fase dat hij alles het tegenovergestelde doet van wat wij vragen, echt grenzen verlegd en wegloopt en schreeuwt in winkels. Heel vermoeiend! Hang in there!