32 Reacties
één jaar geleden
Hier ook (meestal) 2 slaapjes van 1,5 uur. 9:00 uur tot 10:30 en 14:00 uur tot 15:30uur. Beginnen de dag wel vroeg om 6:00-6:30 uur
één jaar geleden
Reactie op Faysel
Ik zou dr ochtenddut inkorten!! Dan gaat ze in de middag vast weer slapen. ...
We hebben nu de ochtenddut verplaatst naar half 12 en gaan langzaamaan naar 1 dutje om 1 uur. Ze slaapt nu 1.5 uur en dan rond 4 uur nog een keer 3 kwartier en dit werkt goed voor ons🙂
één jaar geleden
Reactie op Marwie
Hier weigert ze sinds een week dr middag dutje. Ze sliep altijd van 10-1130 ...
3 uur slaap overdag voor een dreumes van 14 maand is wel heel erg veel.
Je kunt het ochtendslaapje max een halfuur laten duren, dan is er veel meer slaapdrang voor een middagdutje.
één jaar geleden
1, soms 2 meestal wil hij smiddags niet slapen. Dus proberen we hem later op bed te leggen (rond 12:30 -13:00) lukt niet altijd maar meestal wel langere nachten 19:00 - 08:00 ongeveer soms eerder wakker soms later wakker
één jaar geleden
3 uur slaap overdag voor een dreumes van 14 maand is wel heel erg veel.
Je ...
Ik heb dit geïnformeerd, maar niks is teveel!
Wanneer een kindje in de nacht goed slaapt is dat niet teveel.
Mijn dreumes slaapt zelfs nog 4 uur overdag, soms zelfs nog meer (verdeeld over 2 slaapjes)
En in de nacht slaapt hij ook gewoon nog minimaal 11 uur
één jaar geleden
Reactie op BoJ
Ik heb dit geïnformeerd, maar niks is teveel!
Wanneer een kindje in de nach ...
Maar als ze daardoor het middagdutje gaat weigeren, is er blijkbaar toch te weinig slaapdruk om dat dutje ook nog te doen als er al zoveel geslapen wordt in de ochtend.
één jaar geleden
Hier slaapt me meisje al vanaf 11 maanden nog maar 1 slaapje. Soms rond 11 maar vaak half 12 a 12 uur dat ze op bed gaat. Soms ook langer als ze pas laat uit bed komt. Gisteren kwam ze pas 10 voor half 11 uit der bedje 🙈 en ze lag om 20:00 op bed. Vanmorgen was het 08:30 en dat is redelijk normale tijd dat ze wakker word. En dan dus vaak rond 12 op bed tot ongeveer 14:00. Soms iets korter soms iets langer