13 Reacties
één jaar geleden
Een oppaskindje van mij had ook constant oorontstekingen toen ze maar pas 3 maanden was. Ze heeft toen al of iets later buisjes gehad hiervoor.
één jaar geleden
Reactie op Liengerinckx
Een oppaskindje van mij had ook constant oorontstekingen toen ze maar pas 3 ...
En hoe ging het na de operatie met je oppas kindje ? Nog vaak ziek geweest of oorontsteking gehad ? Zitten de buisjes er nog in dat je weet ?
één jaar geleden
Reactie op Fistchildinlove
En hoe ging het na de operatie met je oppas kindje ? Nog vaak ziek geweest ...
Ik heb daarna nog wel veel opgepast en voor zover ik weet had ze er nog weinig last van.
één jaar geleden
ons zoontje van nu bijna 15 maanden is ook geopereerd en heeft buisjes gekregen op 13 december. Hij heeft hier niet veel last van gehadd.. Na de operatie had hij alleen nog een loopoor, dit is behandeld met oordruppeltjes gedurende 1 week en daarna was hij overal vanaf… Het is bij ons een wereld van verschil geweest… Gewoon een heel ander kind, veel vrolijker etc… De beste keuze ooit geweest.
één jaar geleden
Mijn vriend had toen hij klein was ook heel veel last van oorontstekingen. Bij hem hebben ze toen te lang gewacht met buisjes waardoor het allemaal erger werd en hij een operatie moest ondergaan aan zijn oren. Hij kan hierdoor niet meer goed horen aan 1 kant en de gehoorgang is hierdoor ook vervormd, waardoor hij elk half jaar zijn oren handmatig moet laten uitkasen met een zuigertje.
één jaar geleden
Ik zelf als kind heb van jongs af aan veelvuldig buisjes gehad en dat hielp erg goed tegen de pijn wat ik mij ervan kan herinneren. Pas met acht jaar hielden de chronische oorontstekingen op, veroorzaakt door chronische verkoudheid en bijholte ontstekingen. Toen ik ouder was konden de bijholtes makkelijk gespoeld worden en daardoor werd de daadwerkelijke oorzaak beter aangepakt.
één jaar geleden
Mijn zoontjes hebben in november hun buisjes gehad. Eindelijk is die nachtmerrie over...
Operatie hield echt niets in. Wij mochten mee tot als ze in slaap waren, na 5 minuten waren ze al op de recovery. We hebben nog een uur moeten blijven tot ze goed wakker waren en wat wouden eten.
één jaar geleden
Jup, 4 antibioticakuren in 2,5 maand tijd ofzo. Drama en zo sneu voor onze dochter. Ze heeft buisjes gekregen toen ze 14 maanden was en de beste beslissing ooit.
Ik lees vooral dat ze geen buisjes willen plaatsen onder de één jaar. Dat heeft niet zo zeer te maken met de ingreep, maar de anesthesie. Ze willen daar geen risico mee lopen.
Mijn advies: lekker die buisjes nemen! Sindsdien gaat het echt top met haar 🥳
één jaar geleden
Hier ook, onze dochter van 16 mnd staat op de wachtlijst voor buisjes en neusamandelen verwijderen ze dan ook meteen..
6-8 weken geduld nog!
Ze gilt nu veel s nachts, al een paar maanden, en het slapen gaat echt steeds slechter.. zo sneu voor haar en super vermoeiend voor ons alledrie!
Hoop ook echt op een zeer positief effect van de buisjes, maar in durf niet zoveel te verwachten haha..
Ik ga voor jullie duimen!!