9 Reacties

één jaar geleden

Een beetje wel hij wilt het heel graag zelf doen haha ik doe het op zijn lepeltje en hij stopt het dan in zijn mond maar zelfstandig iets op een lepel doen lukt hem nog niet . Hij roert liever dan 😂

één jaar geleden

Zodra wij iets op d'r vork prikken eet ze dit zelf op. Ze probeert zelf ook vaak te prikken. Fruit lukt vaak wel. Brood en avondeten iets lastiger

één jaar geleden

Met lepel scheppen doet ze al een hele lange tijd, maand of 5-6. Verbaas me er over hoe goed dat al gaat. Met vork eten doet ze ook al wel maar daar heeft ze hulp bij nodig omdat ze vaak te traag is waardoor alles er weer af glijdt. Sinds het weekend toont ze ook interesse in zelf smeren met een mes.

één jaar geleden

Met een lepeltje gaat een beetje. Maar vaak gooit hij de lepel achter zijn hoofd leeg, omdat hij moet kijken wat er op zit 🙈. Vorkje heb ik nog niet geprobeerd, want ik laat hem met z'n handjes eten als het kan

één jaar geleden

Ze wil het wel graag met een lepel eten, alleen dan vooral om ons te voeren 😅. Echter regelmatig doet ze door enthousiasme wild met de lepel waardoor de helft overal op gegooid wordt🙈.

één jaar geleden

Yoghurt eten met een lepel lukt hem omdat dat blijft plakken, maar ander eten krijgt hij niet in zijn mond omdat hij de lepel in de lucht omdraait waardoor alles er weer af valt (altijd een heel teleurgesteld hoofd wanneer hij de lege lepel in zijn mond doet😂). Met een vork lukt het hem soms om iets te eten, maar meestal gaat hij snel over met zijn handen omdat dat het snelst gaat

één jaar geleden

Soms kantelt ze net te snel maar eigenlijk gaat het heel goed! Ik laat haar ook vaak spelen met lepels. Bijv ongekookte pasta opscheppen en in bakjes doen en elke dag worden natuurlijk alle knuffels gevoerd 🥰

één jaar geleden

Mijn zoon eet met z’n handen. Heeft er nog niet echt geduld voor met bestek te eten. Komt vanzelf(hoop ik🙃). Het is altijd een zooitje maar wil ook niet meer gevoerd worden dus ja🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Ja! Maar dat is ook wel, omdat hij al heel lang niet meer gevoerd wilt worden door ons🥲 alles zelf willen doen!! De ene keer met z'n handen de andere keer met vork of lepel. Maar..... moeten we ook nog wel bij helpen af en toe!