21 Reacties
één jaar geleden
Hier zingt ze heel veel liedjes. Echt in woorden. Ze praat ook al enige tijd in veel woorden en zinnen. Maar ze heeft ook een grote broer van bijna 4 dus dat scheelt wel. Ze begon met praten toen ze net 1.5 was. Ook van 1 tot 10 tellen etc. Trotse mama!🙋🏼♀️
één jaar geleden
Hier een meisje dat neuriet en kleine delen van liedjes “zingt”. Echt té lief 🥹
één jaar geleden
Ja! Gezellig he! Moet zeggen dat ze ook al een tijd echt goed kan praten, dus ze kan nu meerdere liedjes al compleet (of met wat hulp) "opzeggen" en zelfs soms met verschillende tonen. Voorbeelden:
Kabouter spillebeen "zingt" ze helemaal zodra ze ergens een paddestoel ziet (en die staan ineens in ie-der boekje).
Poesje mauw kent ze,
visje visje in het water,
zinnetjes uit meerdere liedjes van fien en teun,
rijden rijden in een wagentje, echt best veel als ik het zo opnoem haha.
één jaar geleden
Reactie op Amarylles
Ja! Gezellig he! Moet zeggen dat ze ook al een tijd echt goed kan praten, d ...
Wow! En hoe oud is ze?
één jaar geleden
Reactie op Meisjesmamma
Hier een meisje dat neuriet en kleine delen van liedjes “zingt”. Echt té li ...
Super schattig
één jaar geleden
Reactie op Mamavn1boy
Hier zingt ze heel veel liedjes. Echt in woorden. Ze praat ook al enige tij ...
Oowww knap zeg!! En hoe oud?
één jaar geleden
Hier een dochter van 6 oktober, zingt eigenlijk de hele dag door..
Op een grote paddestoel
Poesjes mauw
De wielen van de bus
Smakelijk eten hap hap hap
Klappen in de handjes
Hop hop paardje in galop
Helikopter liedje
Tandenpoets lied
En ga zo maar door🤣
Ik vind het wel gezellig, soms verzint ze ook een eigen tekst op een van de bekende deuntjes. Erg veel fantasie heeft ze!
één jaar geleden
Hier wordt ook veel gezongen, ook echt met woorden en zinnetjes, soms valt er een woord tussenweg, dreumes is van 10-10. Het grappigste vind ik dat ie dit volledig kent: daar komt vader langbaard aan, en die zei toen luid: moet dat stoeltje ook kapot, spillebeen, schei uit!😂 vindt ie zelf ook mooi. Verder met zingen laat ik vaak woorden weg en vult hij dan in. Wielen vd bus, helikopter, op een klein stationnetje, tikketake regen, olifantje in het bos, visje visje, bootje varen theetje drinken, klap eens in je handjes, poesje mauw, het regent, hij is er maar druk mee😂😂
één jaar geleden
Och hier ineens het hele versje “olifantje in het bos” 😍 hard op in bed en in de winkels, ik geniet er zo van… wat een heerlijkheid! 🥹
één jaar geleden
Hier ook een zingende baby, morgen 2 maar ze kent nu al enkele maanden de meeste liedjes woord voor woord. Als we samen op de ligschommel zitten zegt ze “Amerika” voor berend botje en “poesje mauw” etc. Dan zingen we het liedje dat ze wil hahaha. Maar ze praat sowieso al heel goed in NL en Frans dus dat maakt het wat makkelijker.
één jaar geleden
Wij zijn zaterdag naar een molen geweest, midden in de nacht begon hij 'zo gaat de molen' te zingen 🙈.
één jaar geleden
Ja, bij ons zingt ie tijdens het spelen ook echt bijna alle liedjes van juf roos. Niet volledig, maar wel dat je het echt herkent. En als je hem helpt, vindt ie het helemaal te gek.