7 Reacties
één jaar geleden
Jip hier ook! Onze zoon heeft vooral ondekt dat hij zijn vingers in de oren kan doen en dan gillen....
VRIEND
één jaar geleden
Yup, hier ook. Blijkbaar is mijn zoon ook de enige die dat doet op de KDV. Krijg regelmatig de opmerking, hij zat weer goed op de praat stoel en laat graag horen dat hij er is!
Als ik binnenkom dan hoor ik hem ook echt overal bovenuit, de andere kinderen zijn echt mega stil 😆
Mijn dochter is bijna 7, ook mega luidruchtig. Haar nieuwe naam is ook "Gilly"
één jaar geleden
Wauw hier ook!! Hij is zo enthousiast, aanwezig en geen geduld🙈 als het eten bijvoorbeeld te lang duurt, WAUW! Dat krijg ik ook steeds terug van het KDV.
Ik heb nog 3 nichtjes van ongeveer dezelfde leeftijd...maar hij produceert in z'n eentje net zoveel geluid als hun samen😳 ik moet zeggen dat ik het soms best lastig vind en er soms zelfs onzeker van wordt.
Maar dan denk ik ook weer wel..... appels vallen niet van perenbomen. Mijn man en ik kunnen ook heel druk zijn.
Oke lang verhaal, maar herkenbaar 😂
één jaar geleden
Reactie op -Vino-93
Wauw hier ook!! Hij is zo enthousiast, aanwezig en geen geduld🙈 als het et ...
Haha moet hier erg om lachen! Maar ben blij te horen dat ik niet de enige ben. Krijg vaak de opmerking van mensen “jeetje wat een pittig mannetje” hij kan namelijk ook heel driftig worden en dan een soort exorcisme zoals ik dat noem opvoeren haha mega dramatisch doet hij dan. Voelt soms alsof het abnormaal is dat hij zo aanwezig is rondom ons worden ook alleen meisjes geboren die stil zitten en rustig spelen haha.