3 Reacties

één jaar geleden

Onlangs bij het consultatiebureau geweest met mijn dochtertje daar was ze volgens de curve ook wat afgevallen en schijnt normaal te zijn voor deze leeftijd. Omdat ze heeeel veel energie opdoen en druk zijn door rond te lopen etc en daardoor minder zin hebben om te eten.

één jaar geleden

Hier een meisje met zelfde lengte en gewicht. Komende zaterdag wordt ze 2. Ene dag eet ze beter dan andere dag. Wat er altijd wel in gaat is zakjes Kwark. Dus knijpfruit maar dan in Kwark variant. 9 van de 10x wil ze die wel. Verder krijgt ze vaak na het avondeten nog halve peer of appel. Heb pas 14 november afspraak bij consultatiebureau. Dan is het op de dag af, een jaar na laatste controle. Dus we gaan het zien

één jaar geleden

Ik denk niet dat jij je nu direct grote zorgen hoeft te maken om dit gewicht. Als ik naar mijn eigen zoontje kijk zie ik een energiek sterk ventje. Hij is ongeveer 10 cm groter dan jouw kindje, maar weegt ‘maar’ 12,6 kg. Hij groeit volgens zijn eigen curve en elk meetmoment is maar een moment-opname. Hij eet echt heel goed en veel, maar komt weinig in gewicht aan. Zo is elk kindje anders. Gewoon in de gaten blijven houden qua voeding en voldoende blijven aanbieden/stimuleren. Dan komt het vast goed.