39 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Soux
Omg heel graag! Mijn dochter spuugt nu ineens ook op de vloer en vandaag ze ...
Herkenbaar! Hoe kan ik het naar je sturen? Heb je whatsapp?
één jaar geleden
Reactie op Soux
Ja! Kan ik mijn nmr prive sturen? En anders via insta als je dat hebt
Insta kan zeker! Ik heet @rozengeurenmoederzijn
één jaar geleden
Reactie op NJ1991
Pff echt hoor. Heel erg aan het uit testen, gillen de hele mikmak. Vooral a ...
Heel herkenbaar!
één jaar geleden
Hier ook sinds een paar dagen boooos als ze haar eten of drinken niet optijd krijgt, als ik haar haren moet doen, als ze aangekleed moet worden, als ze in bed ligt en moet slapen maar daar geen zin in heeft. Ze is eigenlijk overal boos over. Fijn nu mijn vriend tm vrijdag weg is en ik 32 weken zwanger ben 😅
één jaar geleden
Heeeel herkenbaar, mijn dochter kan tegenwoordig ook uit het niets zo boos zijn. Wegrennen, met spullen gooien, uitdagen, krijsen en noem maar op.
Ik ben wel geïnteresseerd in de blaadjes met tips😁😂
één jaar geleden
Pfff hier ook, intens verdriet bij de meest stomme dingen.
Maar het ergste is nog het verschonen en tandenpoetsen of wassen met een washand. Wát een drama 🫠
Krijgen jullie ook klappen van jullie kindjes? Ik met enige regelmaat en hierbij weet ik ook niet goed hoe ermee om te gaan
Vaak is het ook echt een liefje hoor mijn lieve kuiken 🥰
één jaar geleden
Hee herkenbaar bij vlagen 😬 En toch ook zo’n schatje
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de tips van het CB, zou je die willen sturen? Mijn insta is mama_v_d21
één jaar geleden
Reactie op NJJ
Hier ook sinds een paar dagen boooos als ze haar eten of drinken niet optij ...
Same. Ik heb een jongetje van oktober 21 en nu in verwachting van een meisje (31 weken). Zou graag meer rust willen, maar hij test mij enorm en wil ook heel de tijd opgetild worden
één jaar geleden
Heel herkenbaar! Merken jullie trouwens per ouder nog verschil? Als ze met mij is valt het de laatste tijd best mee. Ze snapt en luistert steeds beter. Echter is haar vader thuis dan heeft ze driftbui naar driftbui, en valt er ook geen land te bezijlen. Ik ben ook wel benieuwd naar die cursus van het cb!
één jaar geleden
Hier ook een draak die absoluut niet luisterd. Ze mag het absoluut niet maar met een baby van 4 weken is het niet te doen om 1000x per dag haar eraf te halen want zodra je nee, nee,nee zegt gaat ze juist als een ondeugd je aan kijken en juist opklimmen. Dus ik laat het maar nu ze valt ervan zelf een keer af en hopelijk leert ze het dan 🤷🏼♀️. Ben ik dan een loedermoeder? Misschien wel maar soms is het even wie niet luisteren wilt moet maar voelen. Al is ze zeer hardleers. 🙈
één jaar geleden
Hier ook heel herkenbaar! Ben toch wel blij om zoveel herkenning te lezen. Hier maakt ze er een spelletje van als ik zeg dat ze iets niet mag. Ze gaat dan lachen en blijft het vervolgens doen 🤷🏼♀️. En ze kan heel boos worden als ze iets niet mag of krijgt (van eten). Dus ik ben ook wel geïnteresseerd in de power point!