39 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Sandy1986
Hier ook een draak die absoluut niet luisterd. Ze mag het absoluut niet maa ...
Hahhaha dit is zo herkenbaar🤣 ik weet ook niet meer wat ermee te doen. Na 1628303 keer eraf halen en afleiden en zeggen dat het niet mag ben je dr wel een keer klaar mee
één jaar geleden
Hiero wisselt het per dag.
De ene dag is ze een engeltje de andere dag een bengeltje.
Dan ben ik echt alleen maar aan het rennen en vliegen en doen.
Dan ook nog een pre-puber van 10,5 in huis.
Savonds gesloopt op de bank, en nog smelt me hart van die drukte makers🤣.
Zou graag ook het besteld willen.
Kan je hem hier niet uploaden net als je foto's zou kunnen uploaden?
één jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Hahhaha dit is zo herkenbaar🤣 ik weet ook niet meer wat ermee te doen. Na ...
Nou dat dus. Maar ze gaat nu zover dat ze vandaag op het dressoir geklommen is. Op de speelgoed kast via de Kapla bak. Alleen toen lag ze daarna gevouwen in de wasmand vol met dekens 🤣. Helaas geen foto van gemaakt 🙈.
Daarna mocht ik haar van de vensterbank afhalen. En dan denk je alles gehad te hebben klom ze op de rugleuning van de bank en lag ze bijna achter de bank. Zo ging me dag vandaag met der 😅
één jaar geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Pfff hier ook, intens verdriet bij de meest stomme dingen.
Maar het ergste ...
Ugh die klappen inderdaad! Gelukkig is het schoppen hier al een paar dagen niet meer voorgekomen, maar die klappen in mijn gezicht zijn niet leuk. Net als het herhaaldelijk iets doen wat niet mag met een big smile...😑
@ts ik ontvang ook heel graag de tips/plaatjes! Insta: @howroyce.rolls
één jaar geleden
Heel normaal denk ik! Mijn dochter stopt alles in haar mond om alleen maar te zorgen dat ik achter haar aan ga rennen! Grootste schik dat ze heeft, alleen ik niet!
Heel soms, als ik het niet zie dan gaat ze voor me staan met mond open en dan rennen, pfff!
Luiers, pyjama en alles wat moet maak ik leuk liedje van! Ik heb ook boekjes met het onderwerp slapen gaan. Dit werkt tot nu toe. Bv door te zingen luier, schone luier, want Ilvy heeft stinkiewinkie gedaan. Tijdens het verschonen helpt ze mij door doekjes te geven.
Ontzettend pittig en alles in deze fase vraagt zoveel geduld!
één jaar geleden
Oh sorry meiden die bladen via hier vesturen kan niet omdat het er heel veel zijn kan wel de uitgeprinte bladen fotos maken en uploaden. Voor het pdf heb ik even jullie mails nodig
één jaar geleden
Reactie op survivalguide
.
Poeh, ik schrik hier wel van hoor hoe achterhaalt dit is en niet aansluit bij de opvoedvisie van veel ouders (bijvoorbeeld geen time out).
Dus even als tegengeluid, dit Insta account is bijvoorbeeld erg fijn om te volgen https://instagram.com/speelgroep.esthersteinebach?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vooral de stukjes over liefdevol begrenzen
één jaar geleden
Pffff me dreumes flink bezig vandaag. Boos omdat ik haar knuffel niet snel genoeg aanpak omdat ik net broertje aan de borst wou leggen.
Boos omdat ze niet met haar vingers in der broertjes poep luier mag zitten en mama het schoon ging maken.
Toen boos omdat ze haar lekkerbek in de auto wou eten dus hele weg boos en huilen.
Bijna thuis mevrouw is weer rustig.
Maar... Toen zag mevrouw de tas weer van de vis dus weer boos want ze moest wachten tot we binnen waren.
Bui was gelijk over toen ze der bordje kreeg.
Ook werd ze boos want ze klimt via de stoel op tafel. Gaat weer terug op de stoel en dan dus boos worden want de wilt dat ik haar van de stoel haal 🤣. En dit was de ochtend🥴😅
één jaar geleden
Reactie op Lappenpopje
Poeh, ik schrik hier wel van hoor hoe achterhaalt dit is en niet aansluit b ...
Je hoeft natuurlijk ook niet alles letterlijk te doen als zij zeggen. Je zegt het nu een beetje alsof er echt iets heel ergs op het blaadje staat🤭 we hebben het niet over tikken uitdelen maar een time out. Meningen verschillen en je kunt het natuurlijk toepassen zoals je wilt. Tegenwoordig wordt wel veel met zijde handschoenen opgelost vind ik. Vroeger heb ik ook wel eens een time
Out gehad en ik ben perfectly in orde.
één jaar geleden
Reactie op Mvonk18
Zou ik ze ook mogen? Marissakinkel@gmail.com ❤️
Ik ook graag helenbbb@outlook.com