49 Reacties

5 jaar geleden

Jeetje wat bijzonder!!!! 🥰😍 wat een geschenk maar ook heftig lijkt me! Geniet er van!! ❤️🌸 Gefeliciteerd!!

5 jaar geleden

Oh wauw zo bijzonder😍😍 spannend!! Geniet ervan ❤️

5 jaar geleden

Wat een geschenk inderdaad! Voelde je het al aankomen? Wij moeten onze echo nog krijgen maar zijn stiekem erg benieuwd of het meerlingen zijn.

5 jaar geleden

Gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Wauw! Nu ben ik nieuwsgierig, een spontane zwangerschap?

5 jaar geleden

Reactie op benno2021

Wat een geschenk inderdaad! Voelde je het al aankomen? Wij moeten onze echo ...
Nee totaal niet, we hebben wel tweelingen in de familie. Maar dit zag ik echt niet aankomen 🤣. Dus ik was wel effe in shock, maar ik begin aan het idee te wennen🥰

5 jaar geleden

Reactie op Marjanke

Wauw! Nu ben ik nieuwsgierig, een spontane zwangerschap?
Ja spontaan ! Ik voelde me een aantal dagen niet lekker en dacht dat ik iets verkeerds had gegeten. Na aantal dagen dacht ik, laat me maar een zwangerschap test doen om het uit te sluiten. Toen stond er duidelijk en snel zwanger hahah, dus gingen we er vanuit dat we zwanger zijn van 1 kind tot de echo😳. Eerst zei ze jullie krijgen een tweeling dus ik barste al in tranen uit ( van blijschap). Toen wou ze toch ook nog wen inwendige echo doen en daar zag ze er nog een die lag achter de andere 2, dat was echt een shock . Maar ik voel me echt gezegend🥰

5 jaar geleden

Reactie op Laura91g

Jeetje wat bijzonder!!!! 🥰😍 wat een geschenk maar ook heftig lijkt me! Ge ...
Dankjewel🌺

5 jaar geleden

Wauw wat geweldig gefeliciteerd! Wij zijn er donderdag achter gekomen dat wij in verwachting zijn van een tweeling. Hebben 1 zoon van 2,5.. Heel spannend allemaal! Maar een drieling wauw!!

5 jaar geleden

Reactie op benno2021

Wat een geschenk inderdaad! Voelde je het al aankomen? Wij moeten onze echo ...
Ik duim voor je!! 🍀🥰

5 jaar geleden

Reactie op Kellys1988

Wauw wat geweldig gefeliciteerd! Wij zijn er donderdag achter gekomen dat w ...
Leuk!! Gefeliciteerd 🥰, hadden jullie het verwacht?

5 jaar geleden

Oh wouw een drieling! 😃 Gefeliciteerd! Ik heb dinsdag mijn eerste echo, ik ben erg benieuwd of het er 1 of meer zijn! Een tweeling zit wel aan beide kanten in de familie.

5 jaar geleden

Wauw wat tof!! Hier zwanger van een tweeling, vind ik al heel wat 😂 maar een drieling, jeetje wat bijzonder!!

5 jaar geleden

Wauw wat bijzonder! Gefeliciteerd 🤍

5 jaar geleden

Jeeeeetje!! Wauw wat geweldig!😍🥰♥️ super bijzonder. Geniet er van😘

5 jaar geleden

O wauw wat een blessing😍😍

5 jaar geleden

Waaaaaaauw een drieling!! Gefeliciteerd!!!

5 jaar geleden

Zoo bijzonder zeg! Gefeliciteerd. Ik ben zwanger van een tweeling. Dat was shock genoeg😂❤

5 jaar geleden

Wauw wat bijzonder gefeliciteerd ❤️

5 jaar geleden

Aaaahhh gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van een drieling. Ik ben nu 10+1. Ik heb ondertussen al 5 echo’s gehad. Omdat het voor mij niet verantwoord is om er 3 te krijgen. Hebben ze daar bij jou niks over gezegd?? Hoe voel je je nu?