19 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb ook een drukkend gevoel sinds 2 weken ongeveer. Eerste zwangerschap dus no idea. Voelt voor mij oké om iets te voelen om eerlijk te zijn, maar ik heb ook nog niet eerder iets van dit meegemaakt. Ik maak me er iig geen zorgen om. Hopelijk dat jouw zorgen ook snel weggenomen worden😘
5 jaar geleden
Hi! Wellicht is het dit: ‘ Door het groeien van de baarmoeder moeten de banden ook groeien. Dit kan bandenpijn veroorzaken: een zeurende soms stekende pijn rechts en links onderin de buik. Bandenpijn kan vooral voelbaar zijn bij bepaalde bewegingen, zoals opstaan, omdraaien in bed, lang lopen of staan.’ Ik heb hier veel last van het s nachts in bed. Ik ben 5 weken zwanger & ook eerste keer. Spannend allemaal. Fijne avond!
5 jaar geleden
Bij mij ook het eerste kindje en ik heb ook al een miskraam gehad en nu na 1 jaar eindelijk een positieve test maar ik ben ook nog steeds heel voorzichtig. Ik ga het pas vieren bij mijn eerste echo 16 feb. Dat drukkend gevoel heb ik ook en ook rechts onder. Ik moet ook vaak plassen.
5 jaar geleden
Herkenbaar!
Ik ben momenteel 4 weken en 4 dagen zwanger ( eerste zwangerschap). En heb deze klacht ook. En een ontiegelijke pijn in mijn onderrug. Het zijn toch dingen die je een beetje zenuwachtig maken he. Doe rustig aan en pas goed op jezelf!
5 jaar geleden
Ja ik hoef ook niet te werken ivm de lockdown en probeer ook zoveel mogelijk te ontspannen. Maar al die rare klachten maken het niet gemakkelijk 🤨
5 jaar geleden
Hier ook 4w4 dagen zwanger en last van buikpijn. Vorig jaar helaas ook een miskraam gehad met soortgelijke krampen dus zit mezelf lekker gek te maken.. Gelukkig (nog) geen bloedverlies en telkens na het toiletbezoek erg blij niks geks te zien. Lastig dat wachten op een eerste echo. Succes meiden! Hopen dat het allemaal goed mag blijven gaan.
5 jaar geleden
Reactie op Tm92
Volkomen herkenbaar! Zit precies in hetzelfde schuitje. Hoe makkelijk ook g ...
Lastig he? Je wilt zo blij zijn maar die onzekerheid... Ik heb 15 februari een echo, en helemaal gelijk hoor, we moeten er ook van genieten, als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt🙈